• Mattias39

Helkroppstråden

RedHotDarling skrev 2013-01-07 22:46:17 följande:

kör en till då hehe! {#emotions_dlg.flower} 

Mmmm...DET var ett trevligt välkomnande så här på morgonen!! Fantastiskt snygg och sexig!! TACK för att du delar med dig av dig!! Glad
  • hösthjärta
    Gurkan skrev 2013-01-08 08:07:04 följande:
    Det är väl knappt man vågar men så här kan man också se ut. Mycket att älska ;)

Du är jättefin!Solig
  • Putt B

Med risk för påhopp som vanligt, men Gudars va fina Ni är !!

• Mattias39
    Gurkan skrev 2013-01-08 08:07:04 följande:
    Det är väl knappt man vågar men så här kan man också se ut. Mycket att älska ;)

Tycker absolut at tdet var kul att du vågade!! Det är olikheterna mellan alla här inne som gör tråden så kul! Det vore en bra mycket tristare tråd om alla var likadana!
    Jag gillar verkligen din bild och jag tycker att du är jättefin!!
    Så...våga gärna igen!! Glad
  • hösthjärta
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-08 08:10:30 följande:
    Jag har varit otrogen!!! Tar ni tillbaks mig?!
    Ja, som ovan. Har flörtat med dem i bröst tråden... (rätt mkt av den varan på min bild, tänkte att "vad fan" när jag ändå var igång...

Men ni härinne är mycket snällare och roligare, kaan ni ta tillbaks mig pleease ;)

Gillar verkligen den här positiva tråden, även fast jag verkar sova när de flesta är vakna, men jag kollar alltid ikapp på morron!
    (Antons "mystiska" bild är fan het, tror jag måste linda en halsduk runt gubbens face och se om det blir lika Nice, he he)

Pöss till alla GLADA POSITIVA personer! ;)

Mmmmm... älskar den här tråden!  Männen här lyfter verkligen alla sorters kvinnokroppar, även om man har olika prefereser. Läser i andra kroppstrådar, men de brukar spåra ur och även om jag inte är med i diskussionerna så blir jag ledsen och sårad när jag läser vissa kommentarer.
    Men det är väl så. Bakom anonyma nickar kan man vara elak utan att behöva stå upp för sin åsikt.
    Det här är verkligen en FEEL GOOD- tråd där både män och kvinnor hyllar varandra. LOVE!!!  Hjärta
  • Anonym

Hej, det är jag igen.
    Vill bara be om ursäkt för mina otrevliga kommentarer.
    Ni är jättefina allesammans! {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (fru)

Jahopp här är en bild på min kropp...

Känns nervöst att lägga ut bild.... Jag tränar massor och ofta och ändå har jag kvar både massa fett på lår och rumpa samt lite överskott på magen o bristningar, men efter 2 barn så får man helt enkelt vara glad att kroppen fungerar  som den ska, mer än över att den ska se ut som den ska..

• Anonym (ler)
    Anonym (fru) skrev 2013-01-08 10:05:07 följande:

Känns nervöst att lägga ut bild.... Jag tränar massor och ofta och ändå har jag kvar både massa fett på lår och rumpa samt lite överskott på magen o bristningar, men efter 2 barn så får man helt enkelt vara glad att kroppen fungerar  som den ska, mer än över att den ska se ut som den ska..

Men hallå!! Underbart vackert rundad rumpa Flört precis vad jag behövde en gråtrist förmiddag! Tackar ödmjukast för titten, ha en fantastisk dag!
  • Putt B
    Anonym (fru) skrev 2013-01-08 10:05:07 följande:

Kvinnliga fina former... kanonfin !
Svar på tråden Helkroppstråden