• Anonym (B-kupan)

Helkroppstråden

RedHotDarling skrev 2013-01-08 00:06:44 följande:

Men menade inte såå! Å stöt på så många du vill, det gör jag Solig   Menade att du har en fin stor tutte å jag vill också ha 2 lite större fina tuttar, men jag har i alla fall små fina tuttar! Det är bättre än ingen tutte alls Skrattande

{#emotions_dlg.flower} Tack! {#emotions_dlg.flower} 
  • RedHotDarling
    Anton Chigurh skrev 2013-01-07 23:46:40 följande:
    Nä, jag gör väl inte det !!!
    haha... jo snälla söta anton... Kyss
  • Anton Chigurh
    RedHotDarling skrev 2013-01-08 00:19:00 följande:
    haha... jo snälla söta anton... Kyss
    En kvinna som är vacker som en soluppgång, het som 1 000 eldsprutande vulkaner, med en blick som kan smälta Nordpolens samlade ismassa och med en kropp som andra kvinnor skulle kunna döda för att överta .....

......en sån kvinna kan ingen riktig man motstå. Darling.Hjärta 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (K)

Är inte så frisläppt att jag lägger upp naket utan kör på fullt påklätt. Är i min absoluta bottenform någonsin men jobbar på att komma i form igen till sommaren. Få tillbaks rumpan

Är 22 år och har ett barn på 1 år
  • RedHotDarling
    Tom Araya skrev 2013-01-08 00:09:42 följande:
    I inlägg #4400 ser det inte alls ut som att du har särskilt små tuttar...har du fyllt den BH'n med strumpor eller? Skrattande

NEJ DET ÄR BH-INLÄGG!! BARA SÅ NI VET! Cool
  • ulfsas
    Anonym (Loppan) skrev 2013-01-07 21:14:13 följande:
    Okej, är alla beredda? Nu har jag bestämt mig för att lägga upp en bild iaf, och jag slår till med en naken när jag ändå håller på!

Inte illa, inte illa. Var har du köpt det där täcket?
    Flört 
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • RedHotDarling
    Anton Chigurh skrev 2013-01-08 00:34:55 följande:
    En kvinna som är vacker som en soluppgång, het som 1 000 eldsprutande vulkaner, med en blick som kan smälta Nordpolens samlade ismassa och med en kropp som andra kvinnor skulle kunna döda för att överta .....

......en sån kvinna kan ingen riktig man motstå. Darling.Hjärta 
    blir en blöt fläck på golvet när du skriver så... skiter i hur du ser ut!  KOM Å TA MIG!

Förvånad
  • Anton Chigurh
    RedHotDarling skrev 2013-01-08 00:39:43 följande:
    blir en blöt fläck på golvet när du skriver så... skiter i hur du ser ut!  KOM Å TA MIG!

Förvånad
    Så gärna, Darling.....så gärna.Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Tom Araya
    Anonym (K) skrev 2013-01-08 00:36:54 följande:

Är inte så frisläppt att jag lägger upp naket utan kör på fullt påklätt. Är i min absoluta bottenform någonsin men jobbar på att komma i form igen till sommaren. Få tillbaks rumpan

Är 22 år och har ett barn på 1 år
    Bottenform?Förvånad Inget fel på den kroppen och jag undrar hur du ser ut till sommaren...en female hunk!? Drömmer Flört
  • Anonym (K)
    Tom Araya skrev 2013-01-08 00:42:51 följande:
    Bottenform?Förvånad Inget fel på den kroppen och jag undrar hur du ser ut till sommaren...en female hunk!? Drömmer Flört
    Mindre fettprocent, mer muskler och mindre celluliter Annars är jag ganska nöjd för första gången i mitt liv!
Svar på tråden Helkroppstråden