Men menade inte såå! Å stöt på så många du vill, det gör jag Menade att du har en fin stor tutte å jag vill också ha 2 lite större fina tuttar, men jag har i alla fall små fina tuttar! Det är bättre än ingen tutte alls
En kvinna som är vacker som en soluppgång, het som 1 000 eldsprutande vulkaner, med en blick som kan smälta Nordpolens samlade ismassa och med en kropp som andra kvinnor skulle kunna döda för att överta .....
......en sån kvinna kan ingen riktig man motstå. Darling.
Är inte så frisläppt att jag lägger upp naket utan kör på fullt påklätt. Är i min absoluta bottenform någonsin men jobbar på att komma i form igen till sommaren. Få tillbaks rumpan
En kvinna som är vacker som en soluppgång, het som 1 000 eldsprutande vulkaner, med en blick som kan smälta Nordpolens samlade ismassa och med en kropp som andra kvinnor skulle kunna döda för att överta .....
......en sån kvinna kan ingen riktig man motstå. Darling.
blir en blöt fläck på golvet när du skriver så... skiter i hur du ser ut! KOM Å TA MIG!
Är inte så frisläppt att jag lägger upp naket utan kör på fullt påklätt. Är i min absoluta bottenform någonsin men jobbar på att komma i form igen till sommaren. Få tillbaks rumpan
Är 22 år och har ett barn på 1 år
Bottenform? Inget fel på den kroppen och jag undrar hur du ser ut till sommaren...en female hunk!?