• lille Birger

Helkroppstråden

RedHotDarling skrev 2013-01-08 00:39:43 följande:
    blir en blöt fläck på golvet när du skriver så... skiter i hur du ser ut!  KOM Å TA MIG!

Förvånad
    Eftersom jag är så oerhört trött råkade jag första läsa blöt fläck i trosan.  Sen såg jag ju att det var något helt annat.
  • RedHotDarling
    lille Birger skrev 2013-01-08 00:53:33 följande:
    Eftersom jag är så oerhört trött råkade jag första läsa blöt fläck i trosan.  Sen såg jag ju att det var något helt annat.

hahahaha ja varför inte... så här sent på natten kan det ju också funka! Cool
  • Anton Chigurh

Nähä, mina Damer, nu är jag trött som satan och måste tyvärr överge er för i afton, men jag säger som vanligt :

Puss till alla er underbara kvinnor, och sov så gott när det så småningom blir dags....WetKiss.gif

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • RedHotDarling

Anton Chigurh skrev 2012-12-30 14:42:08 följande:
    Jaja, vafan, är det JUL....så är det, ni kan få en bild från i somras, där jag förvisso är lite fläskig, det är jag inte längre, men ni får hålla tillgodo.

Det var lite bläck i vägen !!!

Så detta är Anton..... Ja där ser man Flört inte så pjåkigt ändå..lite skum bild men det är lungt haha  

• Anonym (B-kupan)
    Tom Araya skrev 2013-01-07 23:43:26 följande:
    Så liten är den inte men alldeles förträffligt fin.
    Bilden hade dock passat bättre i denna tråd...
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67490030.html
    Tack så mycket! Glad Jo, du har nog rätt i att bilden skulle ha passat bättre där!
  • Tuum Sequere Cor

Jag kan inte utan att undra lite hur du såg före ungen? Din totala bottenform ser för övrigt bättre ut än de flestas toppform ;)

Anonym (K) skrev 2013-01-08 00:36:54 följande:
    Är inte så frisläppt att jag lägger upp naket utan kör på fullt påklätt. Är i min absoluta bottenform någonsin men jobbar på att komma i form igen till sommaren. Få tillbaks rumpan

Är 22 år och har ett barn på 1 år

• Gurkan

Det är väl knappt man vågar men så här kan man också se ut. Mycket att älska ;)

• Anonym (tjockis)

Jag har varit otrogen!!! Tar ni tillbaks mig?!

Ja, som ovan. Har flörtat med dem i bröst tråden... (rätt mkt av den varan på min bild, tänkte att "vad fan" när jag ändå var igång...

Men ni härinne är mycket snällare och roligare, kaan ni ta tillbaks mig pleease ;)

Gillar verkligen den här positiva tråden, även fast jag verkar sova när de flesta är vakna, men jag kollar alltid ikapp på morron!

(Antons "mystiska" bild är fan het, tror jag måste linda en halsduk runt gubbens face och se om det blir lika Nice, he he)

Pöss till alla GLADA POSITIVA personer! ;)

• Anonym (tjockis)
    Gurkan skrev 2013-01-08 08:07:04 följande:
    Det är väl knappt man vågar men så här kan man också se ut. Mycket att älska ;)  

Hörredu Gurkan, inget fel på den där! Våga jag så våga nog vem som helst ;)

Mycket att älska, kan väl absolut inte vara dåligt?!
Svar på tråden Helkroppstråden