• Fotografen

Helkroppstråden

Anonym (tvilling) skrev 2013-01-10 08:22:37 följande:
    God morgon och TACK! Vilken grej att komma in här och se allt fint ni har skrivit!

Jag har en väldig hatkärlek till min kropp. Kommer från en familj där kvinnorna (mamma och mormor) alltid har bantat och tyckt dom inte duger och det är klart att det smittar av sig när man växer upp! Min midja och höfter är väl det störta föremålet för min hatkärlek, tycker det är oerhört fint på alla andra men inte på mig, när det blir så markerat. Men det blir bättre och bättre! Klart jag kan se mig i spegeln och tycka att jag är fin. Min man avgudar mig och det är bra. :) Bjuder på en till såhär från morgonen, har censurerat bröstvårtor för annars blir jag väl skjuten av FL. ;)

Jävlars vilken vacker kropp du har kvinna.

Så fint med dom kurvorna så man blir ju alldeles till sig ;)

Tack för att även du vill visa upp din fina kropp och få en att tänka på annat här på jobbet.
  • Mattias39
    RedHotDarling skrev 2013-01-10 11:12:40 följande:
    Flört
    Längtar redan efter att se mer av dig, RHD Flört
  • Anonym (tvilling)
    Fotografen skrev 2013-01-10 11:36:25 följande:

Jävlars vilken vacker kropp du har kvinna.
    Så fint med dom kurvorna så man blir ju alldeles till sig ;)
    Tack för att även du vill visa upp din fina kropp och få en att tänka på annat här på jobbet.

Tack! Trevligt att det gillas. :)
  • niceelinice
    NoteturNomen skrev 2013-01-10 11:19:46 följande:
     Ja det var väl på tiden... Se nu här killar hur det ska gå till!! :)
    Nå, vad väntar ni på?? Spring och hämta kameran nu! ;)

Kan inte annat än att hålla med...mer bilder grabbar ;)

Och vi ser gärna mer av dig oxå Mattias, skit samma om den blir borttagen, vi som är online hinner ju se iaf Flört 
  • Mattias39
    niceelinice skrev 2013-01-10 11:47:01 följande:

Kan inte annat än att hålla med...mer bilder grabbar ;)
    Och vi ser gärna mer av dig oxå Mattias, skit samma om den blir borttagen, vi som är online hinner ju se iaf Flört 
    Nja....vågar inte visa mer här i tråden...för blyg för det...Flört
  • niceelinice
    Mattias39 skrev 2013-01-10 11:52:58 följande:
    Nja....vågar inte visa mer här i tråden...för blyg för det...Flört

Äh, inte tror jag du är det minsta blyg...och det borde du inte vara med en sån där kropp heller. Den är ju gjord för att visas upp Flört
  • niceelinice
    Anonym (fru) skrev 2013-01-10 10:59:26 följande:
    Tackar! och som mer tack  för alla snälla kommentarer kommer ännu ett foto på resten av min kropp{#emotions_dlg.flower}

Mycket fin kropp du har...och efter 2 barn dessutom. Imponerande Glad
  • Tom Araya
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-09 18:34:59 följande:

Så här  ser man ut om man är 30 år och tvillingmamma. Helt ok är det väl, kunde varit värre. :) 1,70 lång, ca 70kg.
    Du är långt bättre än okej....Solig...och det där håret får mig att smälta! Flört
  • j the man
    Anonym (fru) skrev 2013-01-10 10:59:26 följande:
    Tackar! och som mer tack  för alla snälla kommentarer kommer ännu ett foto på resten av min kropp{#emotions_dlg.flower}

vilken läcker fru!!
Svar på tråden Helkroppstråden