• NHult

Helkroppstråden

niceelinice skrev 2013-01-10 13:27:09 följande:
    Ok, på begäran kommer då mina rumpbilder. Rumpan är det jag atm ogillar mest (förutom brösten då) på min kropp, jag vill att den ska bli fastare, lyftas och blir mer putig. Men jag arbetar på gymmet för att förbättra den. Men, ni får försöka vara snälla. Känns lite jobbigt dehär Skäms

Otroligt vackert, vilken fantastisk baksida, och varför är det så snyggt med jeans och bar överkropp.
    Ogillar du borde skämmas Flört 
    Bloggar lite här på FL <3
  • Nanime

Ja, för att jämna ut lite i denna bild så lägger jag in en bild på den del av min kropp jag är mest nöjd och stolt över ;)

• Nanime
    Nanime skrev 2013-01-10 13:45:13 följande:
    Ja, för att jämna ut lite i denna bild så lägger jag in en bild på den del av min kropp jag är mest nöjd och stolt över ;)

Jämna ut lite i denna TRÅD ska det ju vara xD Gick lite snabbt där! haha
  • Scarlet 0007
    Ok, på begäran kommer då mina rumpbilder. Rumpan är det jag atm ogillar mest (förutom brösten då) på min kropp, jag vill att den ska bli fastare, lyftas och blir mer putig. Men jag arbetar på gymmet för att förbättra den. Men, ni får försöka vara snälla. Känns lite jobbigt dehär Skäms

Jag tycker att du har en superfin kropp!
  • LoLs pappa

Gudars skymning!!!
    Förbättra, vaddå?
    Du måste driva med oss, makalöst vacker!!!!
  • niceelinice

Guuud, vad vackra ögon du har!! =)
  • Tom Araya

Inte ska du känna att det är jobbigt, även om du riskerar kommentarer från mig som är alldeles för ärlig för att vara snäll...{#emotions_dlg.djavulsk}...från den här vinkeln ser din rumpa fast och jättefin ut men från din första bild kan jag förstå att du vill jobba på "putet".
    Jeansen sitter som en smäck, likaså de läckra trosorna.Glad

Vad det gäller din fysiska form så är du ju vältränad och ganska deffad, se upp så du inte får en rumpa som en manlig atlet, för det är inte snyggt på en kvinna. Lycka till med din strävan att göra en vacker kropp ännu vackrare och tummen upp för att du använder dig av så naturliga metoder som träning. Solig
  • Nanime
    niceelinice skrev 2013-01-10 13:49:24 följande:

Guuud, vad vackra ögon du har!! =)
    Tackar {#emotions_dlg.flower}
    Btw, din kropp är sjukt snygg! Solig vältränad men ändå kvinnlig och sjukt fina proportioner! Har du några tips att dela med dig av?
  • C och A

vackra!
Svar på tråden Helkroppstråden