• straight arrow

Helkroppstråden

Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-09 21:05:16 följande:

Jaha, så här kan en 37-årig kvinnokropp se ut efter två barn. Har lyckats gå ner 15 kilo efter graviditeterna och är nu ungefär där jag var innan jag blev med barn (+ några kilon dock..).
    Jag har i många år varit väldigt missnöjd med min kropp, men efter att jag fick barn så har jag slutit fred med den och gillar nog ändå mina former trots allt.
    Var snälla nu här i tråden va Flört       

Åh, fin mage! Snyggt!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Tuum Sequere Cor
    NoteturNomen skrev 2013-01-09 21:08:14 följande:
    Foten i munnen Här är det allvarligt minsann!!! Inte bara bortplockade inlägg för en liiiten liiiten bröstvårta, tom stoppad från att vara anonym?! Det var det värsta vilka grova brott jag gör mig skyldig till... (Undrar om jag kommit på varför jag mestadels läst på fl läänge länge, utan att delta i diskussionerna?)

Som om det skulle stoppa mig, come an bara fl!! ;)

Är det sådana här bilder ni vill ha, ja då ska ni få det! Okammad, pyjamas och tjocksockar!

Men det är fan Hela kroppen! I helkroppstråden! Så försök komma med ot nu om ni kan ;)

G'natt...
    Jag har varit lite passiv ett par dagar, jag har minsann kollat, dock ej kommenterat.
    Men nu kan jag inte låta bli. Störtskönt =)

• Anonym (:-))
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-09 18:34:59 följande:

Så här  ser man ut om man är 30 år och tvillingmamma. Helt ok är det väl, kunde varit värre. :) 1,70 lång, ca 70kg.

SÅDÄR vill jag också se ut!
    Kommer aldrig att göra det men är rätt nöjd då jag gått ner snart 60 kg, men rynkhuden-tjaaa, den är -Eeeeh -rynkig!

Fast nu har jag fått ett mål tack vare dej! Att gå ner 4 kg till, sedan kan jag vara nöjd. 173 cm o 73 kg. -Så får det bli, tack!   
  • Anonym (2 barn senare)

Åh, vad snälla ni är! Kyss
    Ärligt talat var jag skitnervös för att lägga ut bilderna men tänkte "fasen, maken är nöjd iaf så det skadar nog inte"
    Det är verkligen en ego-boost att få så snälla ord från er om en kropp som uträttat en del genom åren :)  

• NHult
    Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-09 21:05:16 följande:

www.dropbox.com/s/td77832ug6vpehb/1.JPG

www.dropbox.com/s/42mudnuo6qynbzq/2.JPG

www.dropbox.com/s/9q7pgm6z9x5sw47/3.JPG

Jaha, så här kan en 37-årig kvinnokropp se ut efter två barn. Har lyckats gå ner 15 kilo efter graviditeterna och är nu ungefär där jag var innan jag blev med barn (+ några kilon dock..).
    Jag har i många år varit väldigt missnöjd med min kropp, men efter att jag fick barn så har jag slutit fred med den och gillar nog ändå mina former trots allt.
    Var snälla nu här i tråden va Flört       

kommer bara på ett ord
    *Hettt* ;) 
    Bloggar lite här på FL <3
  • Anton Chigurh

Så här  ser man ut om man är 30 år och tvillingmamma. Helt ok är det väl, kunde varit värre. :) 1,70 lång, ca 70kg.
    "That's the remarkable thing about life. No matter how bad it gets it can always get worse."
    Fast här måste jag helt ärligt tillstå att det är allt annat än värre, det är mycket, mycket vackert....underverket som syns på bilden här ovan.....

Så du är inte ok, du är heller inte helt ok. Du är mer. Du är fan så mycket mer.  

Tack, för att vi fick se dig.....Hjärta

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Poww)
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-09 21:57:08 följande:
    Poww, kolla " Boticelli venus", http://en.wikipedia.org/wiki/File:Botticelli_Venus.jpg , du har samma hy, samma bröst och samma höftkurva som henne. Det var det första jag tänkte på när jag såg bilden.

Och jag tänker inte ofta på den bilden.

Haha, vet inte om det var en komplimang eller inte?!
  • Anton Chigurh
    NoteturNomen skrev 2013-01-09 21:08:14 följande:
    Foten i munnen Här är det allvarligt minsann!!! Inte bara bortplockade inlägg för en liiiten liiiten bröstvårta, tom stoppad från att vara anonym?! Det var det värsta vilka grova brott jag gör mig skyldig till... (Undrar om jag kommit på varför jag mestadels läst på fl läänge länge, utan att delta i diskussionerna?)

Som om det skulle stoppa mig, come an bara fl!! ;)

Är det sådana här bilder ni vill ha, ja då ska ni få det! Okammad, pyjamas och tjocksockar!

Men det är fan Hela kroppen! I helkroppstråden! Så försök komma med ot nu om ni kan ;)

G'natt...
    Va i helvete, NN, du är ju riktigt vacker, att du undanhållit detta för oss, det var fanimej på tiden vi fick se lite mer av dig. Tack så mycket för det...Hjärta

Och så kan du sluta kalla dig "tjockis", dom några kilo du har i reserv berättigar dig inte till det. Bara så du vet. Ha nu en för jävla bra kväll.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Tuum Sequere Cor

Oj. Jag har varit tyst länge nog i den här tråden. Kan inte hålla mig från att kommentera.
    Magnifiko! Sicka höfter! Görsnygg =)
  • Anonym (2 barn senare)

Det är konsigt hur man ofta nedvärderar sig själv och inte minst sin kropp. Det är länge sedan jag ens hade bikini, då kroppen inte ser ut som innan jag fick barn... Den är bredare och mer slapp än förut. På något sätt är jag rädd att folk ska tycka jag är ful och undra hur jag ens kom på idén att ha bikini Obestämd
    Men sedan går man in i en tråd som denna och inser att hur en kropp än är skapt så finns det alltid något att gilla, något som gör den speciell och fin att betrakta. Jag ska allt damma av min bikini i sommar!

Maken gillar min "nya" kropp bättre, för han gillar att det nu finns mer bröst och rumpa än förut Drömmer    

Anton, Pelleman, NHult, Straight arrow - ni kan verkligen få en kvinna glad och börja tycka om sin kropp lite mer :)   

Svar på tråden Helkroppstråden