• niceelinice

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-01-09 16:43:09 följande:
    Jag vet fanimej inte vad jag skall säga här, Linice, jag tappade målföret. Totalt. 

Du har ju dom maximala proportionerna, vad gäller hela din lekamen, helt jävla makalöst vackert. Och då menar jag dina bröst också, jag har aldrig förstått varför bröst inte får vara av den lite mindre modellen, som dina, Linice, dom är ju så helvetes snygga ( iaf det som syns, och formen ) jag gillar större, och, jag små bröst, men tvingar du mig till att välja, då blir det små. Ge fan i silikon, det är så jädra vackert som det är. Tro mig.

Fulländat arsle, fulländade bröst, fulländad kropp. Du är så snygg som någon kan bli. 
    Du är en enastående vacker kvinna, å jag tänker tacka både Gud, Allah, Muhammed...och alla hans jävla mostrar i min aftonbön för att du tog mod till dig och postade bilder på dig för oss andra att beskåda.

Håller förövrigt med Pappa !!!

Vi vill ha mer. Mycket mer.

Tack, Linice.....Hjärta

Shit...wow. Vet inte riktigt vad jag ska säga, tack så jättemycket =) Har aldrig fått såhär mycket komplimanger på en och samma gång, av samma människa dessutom. Borde kanske byta umgämgeskrets ;)

Jag har alltid haft dåligt självförtroende och från det att jag var typ 13 har jag mått dåligt över min kropp och studerat alla skavanker. Är en sån person som brukar vilja ha lyset släkt när jag har sex, är bara kanske ett halvår sedan jag blivit bekväm i att ha det tänt. Och jag har aldrig varit stor så det är inte därför. När jag vägde som mest var det 69 kg och det var när jag var gravid, samma morgon som jag skulle komma att föda ut vårat barn.

Så, jag är grymt glad av att läsa ett sånt här inlägg med komplimanger över hur jag ser ut. Det här behövde jag =) Man behöver inte vara stor eller "tjock" för att ha dåligt självförtroende och inte tycka att man ser nog bra ut. Så, tack än en gång =) 
  • Tuum Sequere Cor
    Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-09 22:45:22 följande:
    Det är konsigt hur man ofta nedvärderar sig själv och inte minst sin kropp. Det är länge sedan jag ens hade bikini, då kroppen inte ser ut som innan jag fick barn... Den är bredare och mer slapp än förut. På något sätt är jag rädd att folk ska tycka jag är ful och undra hur jag ens kom på idén att ha bikini Obestämd
    Men sedan går man in i en tråd som denna och inser att hur en kropp än är skapt så finns det alltid något att gilla, något som gör den speciell och fin att betrakta. Jag ska allt damma av min bikini i sommar!

Maken gillar min "nya" kropp bättre, för han gillar att det nu finns mer bröst och rumpa än förut Drömmer    

Anton, Pelleman, NHult, Straight arrow - ni kan verkligen få en kvinna glad och börja tycka om sin kropp lite mer :)   
    När jag började läsa så tänkte jag "Va i.... varför inte bikini"
    Tur du ska börja använda den igen. Din kropp passar i bikini alla dar i veckan!! =)
    Be proud så ses vi på stranden =D
  • Anonym (tjockis)
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-09 22:01:27 följande:
    Jag har varit lite passiv ett par dagar, jag har minsann kollat, dock ej kommenterat.

Men nu kan jag inte låta bli. Störtskönt =)

Thanks man...
  • Anonym (tjockis)
    Anton Chigurh skrev 2013-01-09 22:31:19 följande:
    Va i helvete, NN, du är ju riktigt vacker, att du undanhållit detta för oss, det var fanimej på tiden vi fick se lite mer av dig. Tack så mycket för det...

Och så kan du sluta kalla dig "tjockis", dom några kilo du har i reserv berättigar dig inte till det. Bara så du vet. Ha nu en för jävla bra kväll.

Nej men det där med att undanhålla är inte min grej, har ju näckat för för läänge sen så nihar ju faktiskt sett Allt av mig ;) ;)

Intressant att notera, fl funkar för jävla bra :) Fullt möjligt att vara anonym via mobil tydligen, men inloggad på dator var det kört minsann!! :o (jag är förvirrad själv, så jag förväntar mig inte att nån annan ska hänga med...)
  • Anonym (tjockis)

Mindre snack, mer verkstad. Bilder!! Killar!! Blink blink ;)

Nu går jag och sover, förväntar mig flera sidor att titta ikapp i morron ;)

• lille Birger

Jag måste säga att jag blev extremt imponerad av tvillings kropp. Inte ofta jag skriver så.

• LoLs pappa
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 23:13:14 följande:
    Mindre snack, mer verkstad. Bilder!! Killar!! Blink blink ;)

Nu går jag och sover, förväntar mig flera sidor att titta ikapp i morron ;)
    Fått tbx anonymiteten så fort....
    Grattis .
  • Anton Chigurh
    niceelinice skrev 2013-01-09 22:55:05 följande:
    Shit...wow. Vet inte riktigt vad jag ska säga, tack så jättemycket =) Har aldrig fått såhär mycket komplimanger på en och samma gång, av samma människa dessutom. Borde kanske byta umgämgeskrets ;)

Jag har alltid haft dåligt självförtroende och från det att jag var typ 13 har jag mått dåligt över min kropp och studerat alla skavanker. Är en sån person som brukar vilja ha lyset släkt när jag har sex, är bara kanske ett halvår sedan jag blivit bekväm i att ha det tänt. Och jag har aldrig varit stor så det är inte därför. När jag vägde som mest var det 69 kg och det var när jag var gravid, samma morgon som jag skulle komma att föda ut vårat barn.

Så, jag är grymt glad av att läsa ett sånt här inlägg med komplimanger över hur jag ser ut. Det här behövde jag =) Man behöver inte vara stor eller "tjock" för att ha dåligt självförtroende och inte tycka att man ser nog bra ut. Så, tack än en gång =) 
    Så lite så, Linice, du är värd varenda en av komplimangerna, det kan du ge dig fan på, jag säger som det är, härligt att du uppskattar det, jag blir lika glad som dig. Glad

Och tack själv, för att vi fick se dig.....4u
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (2 barn senare)
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-09 22:56:48 följande:
    När jag började läsa så tänkte jag "Va i.... varför inte bikini"
    Tur du ska börja använda den igen. Din kropp passar i bikini alla dar i veckan!! =)
    Be proud så ses vi på stranden =D

Tack för dina positiva ord :) 
Svar på tråden Helkroppstråden