• niceelinice

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2013-01-10 12:28:59 följande:
    Oh jäklar! Förvånad Det syns verkligen att du tränar mycket och det där fodralet var verkligen läckert på dig.Glad
    Dock är du på tok för smal för min smak men tack för jättefin bild! {#emotions_dlg.flower} Solig

Tackar.
    Det är ju tur vi människor gillar olika =)
  • Tom Araya
    Nanime skrev 2012-12-19 10:50:50 följande:
    Efter att gått ner 13 kilo sen i februari så är det bara 5 kilos övervikt kvar innan jag är nere på normalvikt :)

Hur har jag kunnat missa denna...? Skäms Vilka vackra läckra former Glad och som vanligt kan jag inte låta bli att kommentera när jag ser en lång fin hårman på en kvinna, mycket vackert! Flört Solig
  • Mattias39
    Nockanpockan skrev 2013-01-10 12:59:18 följande:
    Du är alltid fin, Mattias!

Tack Nockan... Glad
    Detsamma....väntar ihärdigt på din nästa bild Flört
  • Nanime
    Tom Araya skrev 2013-01-10 13:08:26 följande:
    Hur har jag kunnat missa denna...? Skäms Vilka vackra läckra former Glad och som vanligt kan jag inte låta bli att kommentera när jag ser en lång fin hårman på en kvinna, mycket vackert! Flört Solig
    haha :) Tackar {#emotions_dlg.flower}
    Det finns fler, missa inte dom nu bara ;)
  • Tom Araya
    Nanime skrev 2013-01-08 15:59:16 följande:
    Jo men alltså.... trots mina (nu mer få) överviktskilon och min allmänt degiga kropp så bjuder jag på ett par bilder i underkläder Flört
    Magen känns som en katastrof då den vägrar dra ihop sig, har en del fladder som inte vill gå tillbaka efter graviditet och nu är det "bara" 6 kilo kvar till målvikten också :)
    Har gått ner ca 20 kilo på drygt 1 år.

Nanime skrev 2013-01-09 14:15:18 följande:
    Jag slänger in en till bild xD

Till att börja med måste jag ge dig beröm för din envetna ansträngning att gå ner i vikt med lyckat resultat och så tacka för att du visade dig på bild (trots att du inte nått målvikt) och jag tycker du är en fröjd för ögat redan nu. Solig

• Tom Araya
    niceelinice skrev 2013-01-10 13:02:36 följande:

Tackar.
    Det är ju tur vi människor gillar olika =)
    Absolut...det finns något för alla smaker och alla (nåja, de flesta i alla fall, definitivt alla här...) är vackra på sitt sätt. Solig
  • Nockanpockan
    Mattias39 skrev 2013-01-10 13:11:55 följande:

Tack Nockan... Glad
    Detsamma....väntar ihärdigt på din nästa bild Flört
    Måste ta mod till mig förstSkäms
    It's so FLUFFY!
  • Mattias39
    Nockanpockan skrev 2013-01-10 13:20:58 följande:
    Måste ta mod till mig förstSkäms
    Efter alla otroligt positiva kommentarer sist borde modet komma automatiskt... Glad
  • Tom Araya
    Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-09 22:45:22 följande:
    Det är konsigt hur man ofta nedvärderar sig själv och inte minst sin kropp. Det är länge sedan jag ens hade bikini, då kroppen inte ser ut som innan jag fick barn... Den är bredare och mer slapp än förut. På något sätt är jag rädd att folk ska tycka jag är ful och undra hur jag ens kom på idén att ha bikini Obestämd
    Men sedan går man in i en tråd som denna och inser att hur en kropp än är skapt så finns det alltid något att gilla, något som gör den speciell och fin att betrakta. Jag ska allt damma av min bikini i sommar!

Maken gillar min "nya" kropp bättre, för han gillar att det nu finns mer bröst och rumpa än förut Drömmer    

Anton, Pelleman, NHult, Straight arrow - ni kan verkligen få en kvinna glad och börja tycka om sin kropp lite mer :)   
    Jag tycker alldeles för många har fel tankesätt över detta med kroppars utseende. Jag tycker inte man behöver ses som vacker vare av sig själv eller andra för att i bikini/baddräkt eller annan lätt klädsel (eller naket på nudiststrand) njuta av sol, värme och vackert väder. Solig Fysisk skönhet är en bonus utanpå det och du saknar verkligen inte det sistnämnda. Glad
  • niceelinice

Ok, på begäran kommer då mina rumpbilder. Rumpan är det jag atm ogillar mest (förutom brösten då) på min kropp, jag vill att den ska bli fastare, lyftas och blir mer putig. Men jag arbetar på gymmet för att förbättra den. Men, ni får försöka vara snälla. Känns lite jobbigt dehär Skäms

Svar på tråden Helkroppstråden