• Nanime

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2013-01-10 13:12:19 följande:
    Till att börja med måste jag ge dig beröm för din envetna ansträngning att gå ner i vikt med lyckat resultat och så tacka för att du visade dig på bild (trots att du inte nått målvikt) och jag tycker du är en fröjd för ögat redan nu. Solig

Tack tack Solig
  • Hannibal06
    niceelinice skrev 2013-01-10 13:27:09 följande:
    Ok, på begäran kommer då mina rumpbilder. Rumpan är det jag atm ogillar mest (förutom brösten då) på min kropp, jag vill att den ska bli fastare, lyftas och blir mer putig. Men jag arbetar på gymmet för att förbättra den. Men, ni får försöka vara snälla. Känns lite jobbigt dehär Skäms

Det var fanimej den snyggaste jag sett sen jag konfirmerades....................
  • Tom Araya
    Anonym (fru) skrev 2013-01-10 10:59:26 följande:
    Tackar! och som mer tack  för alla snälla kommentarer kommer ännu ett foto på resten av min kropp{#emotions_dlg.flower}

Mycket fin kropp, tack för den! Glad {#emotions_dlg.flower} Solig

Är du samma 'Anonym' (fru) som i inlägg #1226, 4476, 4486, 4489, 4510 och 4873?
  • Anonym (b)
    Ok, på begäran kommer då mina rumpbilder. Rumpan är det jag atm ogillar mest (förutom brösten då) på min kropp, jag vill att den ska bli fastare, lyftas och blir mer putig. Men jag arbetar på gymmet för att förbättra den. Men, ni får försöka vara snälla. Känns lite jobbigt dehär Skäms

Tappar nästan hakan av åsynen av denna vackra bakdel! Snygga trosor med.
  • Mattias39

Snälla? Det är vi väl alltid? Flört
    Men ärligt....jag hittar inga ord för hur fin rumpa du har...både med och utan jeans! Så jäkla snygg!!!
    Ibland känns det svårt att hitta ord som liksom "räcker till" för att säga hur snyggt ngt är...det här är absolut en sån gång...Jag är stum!! Glad
  • C och A

Med den rumpan kan du vara stolt min man skulle uppskatta min ännu mer om den såg ut som din!
    Puss
  • Nockanpockan

Du har ju en perefkt rumpa!!!!

Jag skulle döda för den!!!

Skitsnygg!! 
    It's so FLUFFY!
  • Nockanpockan
    Mattias39 skrev 2013-01-10 13:22:23 följande:
    Efter alla otroligt positiva kommentarer sist borde modet komma automatiskt... Glad
    Nja.. Med kläder är det en sak.. Utan.. Nja..... Skäms
    It's so FLUFFY!
  • Mattias39
    Nockanpockan skrev 2013-01-10 13:36:52 följande:
    Nja.. Med kläder är det en sak.. Utan.. Nja..... Skäms
    Jag VET att du oroar dig i onödan, du är superfin och har absolut inget att oroa dig för!
    Men sen är det ju så att man faktiskt inte ska göra ngt man inte vill...så tvekar du...gör det inte.
  • C och A
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-10 08:22:37 följande:

God morgon och TACK! Vilken grej att komma in här och se allt fint ni har skrivit!

Jag har en väldig hatkärlek till min kropp. Kommer från en familj där kvinnorna (mamma och mormor) alltid har bantat och tyckt dom inte duger och det är klart att det smittar av sig när man växer upp! Min midja och höfter är väl det störta föremålet för min hatkärlek, tycker det är oerhört fint på alla andra men inte på mig, när det blir så markerat. Men det blir bättre och bättre! Klart jag kan se mig i spegeln och tycka att jag är fin. Min man avgudar mig och det är bra. :) Bjuder på en till såhär från morgonen, har censurerat bröstvårtor för annars blir jag väl skjuten av FL. ;)

Du har fina kurvor, väldigt vackert
Svar på tråden Helkroppstråden