• Signorina

Helkroppstråden

niceelinice, fantastisk bakdel! Önskar att min såg ut så. Då hade jag gått omkring i bikinitrosor alltid!

• Mattias39
    Nanime skrev 2013-01-10 14:38:14 följande:
    Ögonen är helt klart den kroppsdel på mig själv som jag gillar bäst. Och den del av kroppen jag kan jobba mest med då jag använder ögonen för att uttrycka mig många gånger. I många tillfällen är ord överflödiga då man kan uttrycka såååå mycket genom ögonen.

Jag tror dig....och förstår varför... Glad
  • niceelinice
    Hannibal06 skrev 2013-01-10 14:29:25 följande:
    Kanske något som att oskulden togs på en konfirmand som hade lika snygg bakdel som din?

Ja, det var en roligare förklaring ;)
    straight arrow skrev 2013-01-10 14:35:28 följande:

Oj så fint! Underbar rumpa och smal midja, hur kan detta vara jobbigt?

Tack =) Ja, jag ser ju bara massa fel. Höfterna är för breda, "ridbyxorna" för breda, rumpan hänger för mkt, den är inte nog fast, inte nog putig....ja jag kan fortsätta väldigt länge men då ser ni bara alla fel som jag ser och det fina som ni verkar se försvinner då =)
    Signorina skrev 2013-01-10 14:42:05 följande:
    niceelinice, fantastisk bakdel! Önskar att min såg ut så. Då hade jag gått omkring i bikinitrosor alltid!
    Tack =) Ska som sagt göra ett modigt försök till att ta på min bikinitrosor i sommar, men jag kanske håller mig på gården bara ;)

• Tom Araya
    niceelinice skrev 2013-01-10 14:21:33 följande:

Tack =) Rumpa tränar jag även mycket hemma istället för bara gymmet just på grund av den anledningen, finns mer övningar som putrumpa då =) Jag har kört på de osunda metoderna tidigare. För många år sedan höll jag på att tokbanta, åt både lepigen, stackers, fatburner...you name it, jag gick visserligen ner jävligt mkt i vikt men blev aldrig nöjd med min kropp. Och nu eferåt har jag ju insett varför, spelar ingen roll hur smal man än är, den snygga rumpan (och övriga kroppen) komer bara genom träning. Jag väger hellre 10 kg mer och har former än att bara vara smal.
    Jag blir glad över att höra hur sunda tankar tagit över i dit huvud.Glad Solig

Jag tycker dock inte att kvinnor ska vara rädda att lägga på sig lite. En vältränad muskulatur i botten som ger fasthet, styrka och ork med ett lagom lager fett som rundar av och mjukar upp formerna lite tycker jag gör kvinnans kropp bäst i utseende.Drömmer
  • Jordubbenröd

OJ OJ... Det här måste vara den populäraste tråden på fl genom tiderna?

Det är mycket glädjande att se alla möjliga typer av kroppar och alla är ni vackra på ert speciella vis!

Personligen skulle jag inte trivas med lägga ut en bild så som ni gör, är alldeles för privat av mig och lite pryd kanske.

• Putt B
    Jordubbenröd skrev 2013-01-10 15:14:46 följande:
    OJ OJ... Det här måste vara den populäraste tråden på fl genom tiderna?

Det är mycket glädjande att se alla möjliga typer av kroppar och alla är ni vackra på ert speciella vis!

Personligen skulle jag inte trivas med lägga ut en bild så som ni gör, är alldeles för privat av mig och lite pryd kanske.

Jodå !.. upp med en bild... vi gillar allt och alla !
  • Jordubbenröd
    Putt B skrev 2013-01-10 15:18:06 följande:
    Jodå !.. upp med en bild... vi gillar allt och alla !
    Nej nej... Som sagt, det är privat för mig. Även om jag skulle lägga upp anonymt så vet jag själv att det är jag och man vet aldrig vad som händer med bilder över nätet. ;D Föredrar in real life...

• niceelinice
    Tom Araya skrev 2013-01-10 15:04:15 följande:
    Jag blir glad över att höra hur sunda tankar tagit över i dit huvud.Glad Solig

Jag tycker dock inte att kvinnor ska vara rädda att lägga på sig lite. En vältränad muskulatur i botten som ger fasthet, styrka och ork med ett lagom lager fett som rundar av och mjukar upp formerna lite tycker jag gör kvinnans kropp bäst i utseende.Drömmer

Jo, jag kan till viss del hålla med dig. Det är svårt att bygga upp bra och fina muskler när man inte har sådär jättemycket fett att ta ifrån. Hört om dehär som deffar, men det känns sjukt jobbigt att äta jättemycket för att bli tjockare för att sedan träna bort det. Jag är för slö :) Lite fett skadar väl inte, men jag har svårt att tro att jag kommer bli helt nöjd med min kropp hur jag än ser ut eller hur mycket jag än tränar. Så blir det tyvärr när självkänslan alltid legat på botten.
  • Putt B
    Jordubbenröd skrev 2013-01-10 15:34:29 följande:
    Nej nej... Som sagt, det är privat för mig. Även om jag skulle lägga upp anonymt så vet jag själv att det är jag och man vet aldrig vad som händer med bilder över nätet. ;D Föredrar in real life...

Du har ju rätt att IRL är bättre... och visst ska man vara försiktig på nätet...
  • Bonnevier
    Tom Araya skrev 2013-01-10 14:09:46 följande:
    Jag tycker du ska visa mer av din.Flört
    haha det blir det garanterat inget av. Har sån komplex så den får knappt ens maken se.
Svar på tråden Helkroppstråden