• Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2013-01-10 10:41:00 följande:

Längesen jag bidrog med ngt nu, men har haft lite ångest över att alla har bilder som är bra tagna. Själv har jag haft svårt att på egen hand få till en bild som är värd att visas.
    Struntar i det nu, lägger ut en även om det är bilden i sig är kass... Obestämd

Jo självtagna bilder hamnar aldrig i en kalender- men du ser väldigt lagom och läcker ut och just den där ställningen med armen sträckt emot en är ju en rätt trevlig position på en man, ur kvinnlig perspektiv....hade varit ännu bättre i 3D...
  • Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-10 18:04:54 följande:
    Jo självtagna bilder hamnar aldrig i en kalender- men du ser väldigt lagom och läcker ut och just den där ställningen med armen sträckt emot en är ju en rätt trevlig position på en man, ur kvinnlig perspektiv....hade varit ännu bättre i 3D...

Haha...ska det vara 3D får det nog bli "live" isåfall....lovar att stå precis i samma position då... Glad
    Tack!! Solig
  • Anonym (badsugen)
    niceelinice skrev 2013-01-10 13:27:09 följande:
    Ok, på begäran kommer då mina rumpbilder. Rumpan är det jag atm ogillar mest (förutom brösten då) på min kropp, jag vill att den ska bli fastare, lyftas och blir mer putig. Men jag arbetar på gymmet för att förbättra den. Men, ni får försöka vara snälla. Känns lite jobbigt dehär Skäms

Man hinner ju inte kommentera alla fina tjejer här, men det där var en riktigt snygg häck...det är så himla snyggt när det är en ordentlig gräns mellan rumpan och baklåren, precis sådär.

• Tuum Sequere Cor

Tur vi är olika! Jag älskar lagom med kärlekshandtag :)

Fröken är Jätte sexig!

Anonym skrev 2013-01-10 16:52:53 följande:
    Detta är jag 25år och 1 barn! ganska nöjd fast borde gå ner lite i vikt...hatar mina "kärlekshandtag" och mina bristningar på sidorna utav dom där hemska brösten  det ända jag är nöjd med är väl brösten tror jag...klart att kroppen inte ser ut som den gjorde innan men men

• Anonym (Poww)
    Tom Araya skrev 2013-01-10 12:21:29 följande:
    Nejnej....snälla flicka, ingen skam och inga tårar över din underbara kropp. Bär den med stolthet för det är den värd.

Flicka? Haha!

Tack vad söt du är blir jätte glad!
  • Anonym (Poww)
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-10 18:45:55 följande:
    Om ni gillar stora rumpor

[IMG]http://i49.tinypic.com/11waq81.jpg[/IMG]
  • C och A

LoLs pappa skrev 2013-01-10 16:53:46 följande:
    Badar du alltid i vita spetstrosor
    Jättevacker den med!!!
    Superefin!!!

Tack inte alltid, men gärna utan

niceelinice skrev 2013-01-10 16:54:19 följande:

Du har ju svinfin rumpa!!! Och den putar ju oxå, vilket är nått jag försöker få. Mkt snyggt =)
    Tack bilden luras nog om putandet

• Scarlet 0007
    C och A skrev 2013-01-10 16:50:52 följande:
    Även om min rumpa kanske inte är lika välhängd som vissa andra skall jag ändå dela med mig. Det e ju så jag ser ut.

Cool bild!
Svar på tråden Helkroppstråden