• Anonym (MrsSweetie)

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-01-08 21:27:41 följande:
    Du har ett makalöst grant arsle, Mrs, det skall Gudarna veta, jösses alltså. Och jag är böjd att hålla med dig, angående mardrömmen som vissa kommer få i natt. Kanske drabbas även jag, vore inte så konstigt isf... Jag menar, kan någon tänka sig större vånda, större frustration, värre tortyr.....än den hemska tanken att hamna i samma hölada som dig, Mrs, och väl där så var regel nummer ett : Se, men inte röra. Och där  finns ingen regel nummer två. Här snackar vi riktig mardröm !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Haha! skrattar åt din kommentar!! Tackar så hemskt mycket för det goda betyget
  • Anonym (MrsSweetie)
    Lakey69 skrev 2013-01-09 00:10:11 följande:
    Ofta har de som har så snygg jeanshäck inte lika snygg häck med jeansen av men du är ett solklart undantag! Tappar helt andan av bilden på din häck i jeans OCH den är snygg utan!!!

Tack, vad di är gullig kul att vara ett undantag;) ibland inser man i te saker och ting förrän någon påpekar det!
  • Tom Araya
    C och A skrev 2013-01-10 16:50:52 följande:
    Även om min rumpa kanske inte är lika välhängd som vissa andra skall jag ändå dela med mig. Det e ju så jag ser ut.

Inte fan var den dålig inte...helt klart sevärd och det med stor glädje också. Tack C och A för din fina bild på din fina rumpa.Solig
  • Mattias39
    Anonym (MrsSweetie) skrev 2013-01-10 17:25:01 följande:

Jag tar det som en stor fet komplimang!! Tackar

Det var menat så...och det var/är min ärliga uppfattning...otroligt sexig är du!!!
  • Tom Araya
    niceelinice skrev 2013-01-10 16:57:02 följande:

Nä, jag deffar inte och tycker inte att jag har för mycket muskler...än iaf =) Jag har fett, ni verkar bara inte se det av någon anledning ;) Jag fortsätter träna sunt och ser vart jag hamnar, märker jag att det blir för mycket så är det bara att minska ner lite på träningen =)
    Haha...nä, du har rätt vi (eller i alla fall JAG) ser inte fettet. Som jag sa, du är smal och dina muskler syns tydligt även om du inte är biffig. Jag önskar dig lycka till och återkom gärna med fler bilder så småningom. Solig
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-10 16:52:53 följande:

Detta är jag 25år och 1 barn! ganska nöjd fast borde gå ner lite i vikt...hatar mina "kärlekshandtag" och mina bristningar på sidorna utav dom där hemska brösten Gråter det ända jag är nöjd med är väl brösten tror jag...klart att kroppen inte ser ut som den gjorde innan men men
    Jag tycker du ska vara mer än ganska nöjd för du är jättefin...Glad...och en sådan midja...Förvånad Flört

Men det där med brösten får du förklara (understruket)...i ena meningen är de hemska och i den andra är du nöjd....??Obestämd
  • Anonym
    Tom Araya skrev 2013-01-10 17:55:16 följande:
    Jag tycker du ska vara mer än ganska nöjd för du är jättefin...Glad...och en sådan midja...Förvånad Flört

Men det där med brösten får du förklara (understruket)...i ena meningen är de hemska och i den andra är du nöjd....??Obestämd
    TackarSkäms

hahaha jag vet...skrev att de blev lite fel i ett inlägg under...skulle självklart stå att de va handtagen inte brösten
  • Mattias39
    Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-10 16:51:16 följande:
    Inga fel på den bilden, motivet ser bra ut tycker jag! :)

Tack!!! Solig
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-10 17:58:23 följande:
    TackarSkäms

hahaha jag vet...skrev att de blev lite fel i ett inlägg under...skulle självklart stå att de va handtagen inte brösten
    Jag tänkte väl det. Glad
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-10 17:58:23 följande:
    TackarSkäms
    ...inget att tacka för...JAG tackar DIG för att du delar med dig av din vackra kropp med den fina bilden. {#emotions_dlg.flower} Solig
    En bild från andra hållet kanske....Drömmer Flört
Svar på tråden Helkroppstråden