• Anonym (2 barn senare)

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2013-01-10 10:41:00 följande:

Längesen jag bidrog med ngt nu, men har haft lite ångest över att alla har bilder som är bra tagna. Själv har jag haft svårt att på egen hand få till en bild som är värd att visas.
    Struntar i det nu, lägger ut en även om det är bilden i sig är kass... Obestämd

Inga fel på den bilden, motivet ser bra ut tycker jag! :)
  • Anonym

Detta är jag 25år och 1 barn! ganska nöjd fast borde gå ner lite i vikt...hatar mina "kärlekshandtag" och mina bristningar på sidorna utav dom där hemska brösten Gråter det ända jag är nöjd med är väl brösten tror jag...klart att kroppen inte ser ut som den gjorde innan men men
  • LoLs pappa
    C och A skrev 2013-01-10 16:50:52 följande:
    Även om min rumpa kanske inte är lika välhängd som vissa andra skall jag ändå dela med mig. Det e ju så jag ser ut.

Badar du alltid i vita spetstrosor
    Jättevacker den med!!!
    Superefin!!!

• niceelinice
    Även om min rumpa kanske inte är lika välhängd som vissa andra skall jag ändå dela med mig. Det e ju så jag ser ut.

Du har ju svinfin rumpa!!! Och den putar ju oxå, vilket är nått jag försöker få. Mkt snyggt =)
  • Anonym (2 barn senare)
    Tom Araya skrev 2013-01-10 13:23:30 följande:
    Jag tycker alldeles för många har fel tankesätt över detta med kroppars utseende. Jag tycker inte man behöver ses som vacker vare av sig själv eller andra för att i bikini/baddräkt eller annan lätt klädsel (eller naket på nudiststrand) njuta av sol, värme och vackert väder. Solig Fysisk skönhet är en bonus utanpå det och du saknar verkligen inte det sistnämnda. Glad

Nej det har du rätt i - men det underlättar att känna sig fin...
    Jag har nog vuxit litegranna på längden bara av alla fina kommentarer jag fått, av dig och flera till i denna schyssta tråd :) 
  • niceelinice
    Tom Araya skrev 2013-01-10 16:44:45 följande:
    Fast du har ju ett sjukt bra utgångsläge, du är smal, vältränad och har muskler....

Jag är ingen träningsexpert men jag skulle säga:
    fortsätt träna, i synnerhet det du själv sagt att du vill lägga på i muskler men sluta deffa (om du nu gör det medvetet eller omedvetet vet jag inte men du ser lite deffad ut) och låt dig lägga på lite även i fett, jag gissar att resultatet blir former som äger hela omgivningen...Glad

Nä, jag deffar inte och tycker inte att jag har för mycket muskler...än iaf =) Jag har fett, ni verkar bara inte se det av någon anledning ;) Jag fortsätter träna sunt och ser vart jag hamnar, märker jag att det blir för mycket så är det bara att minska ner lite på träningen =)
  • straight arrow
    Anonym skrev 2013-01-10 16:52:53 följande:
    Detta är jag 25år och 1 barn! ganska nöjd fast borde gå ner lite i vikt...hatar mina "kärlekshandtag" och mina bristningar på sidorna utav dom där hemska brösten  det ända jag är nöjd med är väl brösten tror jag...klart att kroppen inte ser ut som den gjorde innan men men

Klart du ska vara nöjd, det är ju jättefina kurvor jag ser, på bilden!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anonym

Detta är jag 25år och 1 barn! ganska nöjd fast borde gå ner lite i vikt...hatar mina "kärlekshandtag" och mina bristningar på sidorna utav dom där hemska brösten Gråter det ända jag är nöjd med är väl brösten tror jag...klart att kroppen inte ser ut som den gjorde innan men men
    hemska brösten ska de ju inte stå haha utan hemska handtagen på sidorna
  • Mattias39
    Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-10 16:49:54 följande:
    Japp, ska ordna bildbevis från sommarens bikinipremiär Cool
    Ser fram emot det... längtar redan!! Glad
    C och A...hur läckert som helst!! Du har en kanonfin rumpa och resten verkar minst lika fin...mmmm....härligt! Tack!!! Glad

Mmmmm.......Du borde vara MYCKET nöjd!!! Du har verkligen en jätte,jättefin kropp!!! Glad 
    Du ska absolut vara stolt över hela dig...både bröst och allt annat...supersnyggt!!!
  • Anonym (MrsSweetie)
    Mattias39 skrev 2013-01-09 08:22:58 följande:
    Shit...!! TUR att jag inte såg denna igår kväll, Mrs....då hade jag inte kunnat sova utan att göra en viss sak.... Jävligt hett och sexigt!!

Jag tar det som en stor fet komplimang!! Tackar
Svar på tråden Helkroppstråden