Helkroppstråden
Anonym (50+) skrev 2013-01-12 19:15:38 följande:
Hittills har jag inte sett en enda kvinnokropp här som motsvarar den svenska standardkvinnan. Dock har jag endast läst runt 30 sidor bakåt. Männen däremot visar upp en blandad kompott - vältränade kroppar och kroppar som mer faller in under kategorin svensk standardman. Av detta kan jag konstatera att de kvinnor som visar upp sig här inte alls gör det för att dom är desperata utan gör det för att dom är exhibitionister och vill ha uppmärksamhet både här och överallt annars. Männen som skickar upp bilder gör det förmodligen som en kul grej samt att ju mer dom visar upp sig destom fler bilder skickar tjejerna upp. Detta undantaget de vältränade männen som tillhör samma kategori som kvinnorna nämnda ovan.
Nej men du 50+, ta och börja från början och ta dig igenom tråden! Jag har kollat igenom hela vägen, och nog hittar du (i princip) de flesta kroppstyper här!!
Tror inte dock (rätta mig gärna om jag har fel)att någon jättejätteöverviktig vågat sig på en bild? Vilket jag kan förstå, för som hyfsat tjock själv Får man sig en liten törn i självförtroendet när de flesta andra är betydligt mindre än en själv...
Nu tar jag inte saken på dödligt allvar heller, så jag kan bjuda på lite fläsk för att visa upp variationen som faktiskt är verklighet!
Tror faktiskt ingen i tråden är särskilt desperat, vare sig kvinnorna eller männen (eller så är det bara jag som är naiv), utan mest ser det hela som en rolig grej.
För visst ÄR det roligt att se??!! :D