• NoteturNomen

Helkroppstråden

Anonym (50+) skrev 2013-01-12 19:15:38 följande:
    Hittills har jag inte sett en enda kvinnokropp här som motsvarar den svenska standardkvinnan. Dock har jag endast läst runt 30 sidor bakåt. Männen däremot visar upp en blandad kompott - vältränade kroppar och kroppar som mer faller in under kategorin svensk standardman.

Av detta kan jag konstatera att de kvinnor som visar upp sig här inte alls gör det för att dom är desperata utan gör det för att dom är exhibitionister och vill ha uppmärksamhet både här och överallt annars. Männen som skickar upp bilder gör det förmodligen som en kul grej samt att ju mer dom visar upp sig destom fler bilder skickar tjejerna upp. Detta undantaget de vältränade männen som tillhör samma kategori som kvinnorna nämnda ovan.

Nej men du 50+, ta och börja från början och ta dig igenom tråden! Jag har kollat igenom hela vägen, och nog hittar du (i princip) de flesta kroppstyper här!!

Tror inte dock (rätta mig gärna om jag har fel)att någon jättejätteöverviktig vågat sig på en bild? Vilket jag kan förstå, för som hyfsat tjock själv Får man sig en liten törn i självförtroendet när de flesta andra är betydligt mindre än en själv...

Nu tar jag inte saken på dödligt allvar heller, så jag kan bjuda på lite fläsk för att visa upp variationen som faktiskt är verklighet!

Tror faktiskt ingen i tråden är särskilt desperat, vare sig kvinnorna eller männen (eller så är det bara jag som är naiv), utan mest ser det hela som en rolig grej.

För visst ÄR det roligt att se??!! :D
  • telgebo
    Anonym (50+) skrev 2013-01-12 19:45:09 följande:

Tycker inte att jag har varit negativ, men om jag uppfattas så ber jag om  ursäkt.
    Den svenska standardkvinnan som är 30+ är betydligt mulligare än de kvinnor som lagt ut foton här på sistone. Jag har inget statistiskt material att hänvisa till men jag skulle gissa att standardkvinnan i Sverige är lätt överviktig vilket inte kvinnorna på bilderna är.  
    Va lätt mullig? Jag är snart 40  och är absolut inte mullig eller överviktig trots ett gäng barn med täta mellanrum.

Snacka om att dra alla kvinnor över samma kant.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Tom Araya
    NoteturNomen skrev 2013-01-12 20:33:45 följande:
    Tror inte dock (rätta mig gärna om jag har fel)att någon jättejätteöverviktig vågat sig på en bild? Vilket jag kan förstå, för som hyfsat tjock själv Får man sig en liten törn i självförtroendet när de flesta andra är betydligt mindre än en själv..
    VA!? Förvånad VAR är du tjock någonstans?
  • Meddelande borttaget
  • NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-12 20:39:22 följande:
    VA!? VAR är du tjock någonstans?

Hmm... Överallt?! Har herrn missat glasögonen? ;)

Seriöst, har lyckats dölja det bra på bild (klädnypor i ryggen...) men ja, enligt alla definitioner är jag tjock. Nu är ju bmi inte ett särskilt bra mått, men ändå ett vedertaget mått och mitt landar då Minst på fetma, inte bara övervikt..

Nu var ju inte det jätteviktigt för tråden då men... :)
  • Harrybob

Vacker tråd men synd att det är på tok för få kurviga,mulliga tjejer.... i just love u =)

• mycketsaft
    Anonym (50+) skrev 2013-01-12 19:45:09 följande:

Tycker inte att jag har varit negativ, men om jag uppfattas så ber jag om  ursäkt.
    Den svenska standardkvinnan som är 30+ är betydligt mulligare än de kvinnor som lagt ut foton här på sistone. Jag har inget statistiskt material att hänvisa till men jag skulle gissa att standardkvinnan i Sverige är lätt överviktig vilket inte kvinnorna på bilderna är.  

Jag förstår vad du menar :) Tycker inte att du har varit otrevlig egentligen, men jag förstår även varför de som är mulliga kanske inte så gärna lägger ut bilder, jag själv har otroligt svårt att inte jämföra mej med andra. Vill jättegärna se fler av den större sorten, män som kvinnor ;) Och är ni snälla så kan ni få se min mittemellankropp..
  • Harrybob
    mycketsaft skrev 2013-01-12 20:55:31 följande:

Jag förstår vad du menar :) Tycker inte att du har varit otrevlig egentligen, men jag förstår även varför de som är mulliga kanske inte så gärna lägger ut bilder, jag själv har otroligt svårt att inte jämföra mej med andra. Vill jättegärna se fler av den större sorten, män som kvinnor ;) Och är ni snälla så kan ni få se min mittemellankropp..
    Men vi är faktiskt många som gillar tjejer som har mer på kroppen, jag har startat en grupp här men som sagt svårt för tjejer att acceptera sina kroppar =( men i just love it!  Ser gärna bild på din "mellankropp"
  • Tom Araya
    NoteturNomen skrev 2013-01-12 20:48:56 följande:

Hmm... Överallt?! Har herrn missat glasögonen? ;)

Seriöst, har lyckats dölja det bra på bild (klädnypor i ryggen...) men ja, enligt alla definitioner är jag tjock. Nu är ju bmi inte ett särskilt bra mått, men ändå ett vedertaget mått och mitt landar då Minst på fetma, inte bara övervikt..

Nu var ju inte det jätteviktigt för tråden då men... :)
    Då har du helt enkelt för stora tuttar för att det ska synas på den enda bild jag sett på dig.Flört
  • Tom Araya
    mycketsaft skrev 2013-01-12 20:55:31 följande:
     Och är ni snälla så kan ni få se min mittemellankropp..
    Ja tack! Flört
Svar på tråden Helkroppstråden