• NoteturNomen

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2013-01-12 21:18:52 följande:
    Jag ser gärna fler bilder på dig.

Har lagt ut tre i tråden, började anonym som en tjockis (sida i början av fyrahundra. Nånstans?), sen var jag ju såå brottslig och visade en bröstvårta :o i duschen. Skäms på mig! Sen blev jag ju fråntagen rätt till anonymitet och gjorde revolt (rejält, skratt) med pyjamasbilden som jag gissar du menar?

Bröstvårtan föll ju för censuren som du förstår, ha ha :)

Inte nån möjlighet till fler i helgen iaf, man vet aldrig vad som händer i framtiden, det kanskeblir krav på egna bilder för att få fortsätta läsa!!

Nä, nog med ot nu, förlåt folket!! :)
  • Fotografen
    fembarnsfar1967 skrev 2013-01-12 21:31:30 följande:
    Petter har tur! 
    Det ha ju Dante med som har en så snygg mammaGlad
  • straight arrow
    mycketsaft skrev 2013-01-12 21:22:45 följande:
    Ok, här får ni

Tyvärr hann jag inte städa innan..  
    Ah, fint. Gillar ditt lockiga hår.
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • fembarnsfar1967
    mycketsaft skrev 2013-01-12 21:33:53 följande:
    Hur visste du vad han heter? :)
    Står i ditt fotoalbum.Glad
    Allergisk mot alla former av uppfostran, att försöka få den här gamla hunden att sitta leder bara till elände.
  • LoLs pappa

Efter en RIKTIG skitdag så var det trevligt att se att det hänt lite i tråden!!! Kul att det tillklmmit ngra nya!!!

• Anonym (Avundsjuk!!)

Följt tråden av och till i det tysta. Är genuint avundsjuk på hur snygga alla är. Kommer aldrig våga lägga ut en bild på mig själv. Önskar det fanns ett sätt att söka fram 'killarna' utan att läsa igenom 600 sidor:)

• Anonym (wow)
    Anonym (Avundsjuk!!) skrev 2013-01-12 22:49:01 följande:
    Följt tråden av och till i det tysta. Är genuint avundsjuk på hur snygga alla är. Kommer aldrig våga lägga ut en bild på mig själv. Önskar det fanns ett sätt att söka fram 'killarna' utan att läsa igenom 600 sidor:)
    varför inte skapa 2 trådar då? En för killar en för tjejer. med kroppsbilder :P naket som påklätt
  • Anonym (Avundsjuk!!)
    Anonym (wow) skrev 2013-01-12 22:55:12 följande:
    varför inte skapa 2 trådar då? En för killar en för tjejer. med kroppsbilder :P naket som påklätt

Bra idé! Hoppas någon kille nappar!
  • NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-12 21:18:52 följande:
    Jag ser gärna fler bilder på dig.

Har lagt ut tre i tråden, började anonym som en tjockis (sida i början av fyrahundra. Nånstans?), sen var jag ju såå brottslig och visade en bröstvårta :o i duschen. Skäms på mig! Sen blev jag ju fråntagen rätt till anonymitet och gjorde revolt (rejält, skratt) med pyjamasbilden som jag gissar du menar?

Bröstvårtan föll ju för censuren som du förstår, ha ha :)

Inte nån möjlighet till fler i helgen iaf, man vet aldrig vad som händer i framtiden, det kanskeblir krav på egna bilder för att få fortsätta läsa!!

Nä, nog med ot nu, förlåt folket!! :)
  • Anonym (Mannen)
    mycketsaft skrev 2013-01-12 21:22:45 följande:
    Ok, här får ni

Tyvärr hann jag inte städa innan..  
    Oj vad söt du var!
Svar på tråden Helkroppstråden