• ÄngDal

Helkroppstråden

Amys skrev 2014-09-28 12:24:07 följande:

Ah, jag fick minsann lite fart på tråden Skrattande

Bjuder på en till bara för det.. 

Åh, fantastiskt sexiga kvinna! Din kropp är ungefär som det femte elementet (i en av mina favoritfilmer). Alltså in i minsta molekyl perfekt. Solig

Typiskt då att kvinnor har förtur i din kö...Flört men härligt att höra att du gillar även kvinnor. En underbar fantasi att tänka sig dig och vackra Nougat tillsammans...herregud... Hjärta
  • ÄngDal
    Nougat skrev 2014-09-28 13:45:56 följande:

Postar en bild jag med, fast jag är lite blyg.

Vilken fin bild Glad
    Mycket vackra underkläder och en riktigt läcker kropp ser det ut att gömmas därinunder...och långt, härligt hår också... {#emotions_dlg.flower}
    Ännu en kalaspingla i tråden... *jippie!*
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-09-28 18:56:59 följande:

Här händer det grejor och jag lyser med min frånvaro. Välkommen tills nougat måste jag säga! Lika läcker som alla andra vackra varelser här i tråden!

Bjuder på ett par repriser eftersom jag ligger sjuk och lovar att kompensera med nytagna nu i veckan! Puss på er alla!

Ja, och du är ju en ovanligt vacker kvinnlig varelse själv - älskar verkligen den här bilden, din kropp är sjukt sexig...så det räcker med att du blir frisk; din kropp för gärna fortsätta att vara helt sjuk! FlörtTungan ute
  • ÄngDal
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-09-28 19:20:23 följande:
    Ville du ha ny bild? Det får vi se när det hinns med men de ser likadana ut iaf.. Kanske lite mer hår hahaha
    Du har vackra ben och och oavsett din bildfantasi är din kropp riktigt, riktigt läcker (välkommen tillbaka förresten) Solig
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-09-28 22:00:29 följande:

Trevlig söndag på er alla fina Solig

Åh, Gud, nu kommer jag aldrig att kunna somna...Oskyldig

Dina bilder är alltid lika sexiga som din kropp är vacker...och det är rent otroligt hur det sexigaste i världen kan vara ett par snygga, vita trosor och ett enkelt linne...och ditt vackra mörks hår gör ju inte saken sämre...Solig
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-09-29 10:20:03 följande:

Lovade lite nytagna foton denna vecka. Så här kommer två lite spontana från nyvaknadet i sängen!

Tack för alla fina kommentarer om de förra bilderna! Jag uppskattar dom verkligen!

Så.. Här kommer 1 av 2

Wow, vilka fina bilder! Du har verkligen en synnerligen sexig kropp. Du har ett par riktigt vackra och välformade bröst, och mage och ben i samma liga.

Till yttermera visso är din rumpa rent brottsligt läcker - det har du visat prov på tidigare... :)

Sammanfattningsvis = OMFG!
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-09-29 12:55:24 följande:

Tack! Ja det var länge sen nån klämde på mig nu så det hade varit trevligt ;)

Synd och skam, det är vad det är.
  • ÄngDal
    Amys skrev 2014-09-29 14:01:46 följande:

För dig kan jag erbjuda sånt där klämvänligt skumgodis och en saftig hallongrotta

Åh, Gud, du är som en enda jättestor lördagsgodispåse hela du. Gott & Blandat.

Eftersom ingen kört denna Göteborgsantrukna vits säger jag att jag kan bidra med en gotteklubba till dig... ;)
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-09-29 17:48:07 följande:

Härligt!Jag kommer ta igen det med råge när jag väl är på g igen

Den mannen du väljer kommer att befinna sig i ett saligt himmelrike av konstant lycka och evig och total tillfredsställelse.
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-09-29 18:15:02 följande:

Bjuder på en påklädd bild idag! Min fina julklänning från 2011 Och min något större bakdel

Den vackra klänningen toppas enbart av den ännu vackrare rumpan och de fantastiska benen.
Svar på tråden Helkroppstråden