• niceelinice

Helkroppstråden

Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:42:21 följande:

hehe ok vem försöker du lura? jag har läst mkt psykologi, fundera ett litet steg till.....Vad tror du själv att anledningen är till att du lägger in bilder här? för vilkens skull? Jo för att du vill höra att du ser bra ut...och varför behöver du det?

För mig kan jag säga att du har helt, helt rätt. Jag har jättedålig självkänsla, har alltid haft det och alltid tyckt riktigt illa om min kropp. Visst hade jag kunnat uppsöka psykolog, men det här är ju mycket billigare Flört Genom att lägga upp bilder här och få fina kommentarer (vare sig de är sanna eller inte) har jag äntligen börjat tycka att min kropp ser ok ut. Och såklart är det ett bekräftelsebehov jag har. Det är anledningen till att jag i min ungdom har haft sex med så många killar som jag haft, för att få deras bekräftelse. Men nu när man är äldre så känns det här som ett mer hälsosamt sätt att få sin bekräftelse ifrån!
  • Tom Araya
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:54:06 följande:

hahaha nej!...är det där man ska vara om man är en ärlig person? 
    Du är inte ärlig, du är anonym. JAG är ärlig!
  • Peter37
    Tom Araya skrev 2013-01-15 17:55:43 följande:
    Sant!
  • Anonym (fråga)
    Tom Araya skrev 2013-01-15 17:55:43 följande:

HAHA!!!!! säger han som har namnet och bilden på nån snubbe i ett band. .. Så om jag hade gjort en profil där jag hette Britney Spears med en bild på henne så hade jag också varit ärlig:P
  • niceelinice
    MrAlpha skrev 2013-01-15 17:42:43 följande:

Ngn som hänger med på en dusch ??

Hade gärna hängt med dig i en dusch ;) Sexigt =)
  • A82

Tuum
    Riktigt Nice rygg och bakdel :)

MrAlpha.
    De hade varit mycket mycket trevligt att få duscha med dej ;)

• FjärilVingad73

Nu struntar jag i anonyma nissar!

Lägger nog in en bild ikväll, bara för att!

• Anonym (tjockis)
    MrAlpha skrev 2013-01-15 17:42:43 följande:
    Ngn som hänger med på en dusch ??

Ja!!! :D
  • Tom Araya
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 18:00:08 följande:

HAHA!!!!! säger han som har namnet och bilden på nån snubbe i ett band. .. Så om jag hade gjort en profil där jag hette Britney Spears med en bild på henne så hade jag också varit ärlig:P
    Är det något jag inte är ärlig med? Det står ju t.o.m. i min profilpresentation.
    Nominera då dig själv i följande tråd...
    www.familjeliv.se/Forum-27-260/m68367721.html
Svar på tråden Helkroppstråden