Helkroppstråden
Tillhör du de övriga 0,1% så tycker jag du visar det nu.
bara en snabb fråga, varför är det så många som söker bekräftelse? mest tjejer ser jag. Ju mer "åh vad snygg du är" ju fler bilder läggs in. Snälla ni jobba på självkänslan.
Vad tror ni ärligt att det är för killar som sitter här på familjeliv(!) och tittar på bilder...
Vissa bilder är inte ens fina men ändå får dom massa "snygg du är" förstå att det bara är för att ni ska lägga in mer bilder, folk är vääldigt nyfikna helt enkel.
Snälla A82 sluta och sök hjälp hos psykolog, säger det innan du går för långt.... du behöver inte den här bekräftelsen. säger det faktiskt i all välmening!! låt dom inte manipulera dig till att lägga ut mer privata bilder!!!
tror inte det här stället är rätt plats för att få hjälp med självkänslan. Har man huvudet på skaft kan man ganska snabbt se att dem flesta inte är så ärliga med sina komplimanger kanske blir en smuuula överdrivet, fast det är iaf åt rätt håll. Men det är som sagt bara för att folk är nyfikna och vill att ni ska lägga upp mer.
Inget fel på min självkänsla! Det är den som gör att jag vågat lägga in bilder!
Det finns en frågetråd rörande Helkroppstråden. Vänligen ställ dina frågor där. Ska jag eskortera dig ut ur tråden eller hittar du dit själv?