• bluegrass

Helkroppstråden

Fasen vad många helt perfekt kroppar det finns. Jag är djupt imponerad av er!
    Linice, loveheart, badsugen, tvåbarnsmama, porkypeggy, 50+ mfl mfl mfl. Galet snygga!

En fråga bara, hur hinner ni träna så mkt ni som har småbarn? Ngra tips?
    Inspirerad av er gick jag upp 05.20 imorse för att köra ett pass före jobbet, men det orkar jag nog inte varje dag...

• Bonnevier
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-15 17:22:29 följande:

Såg att ni efterlyste rumpor en sisådär 20 sidor bak... Blev ett dåligt kort men orka inte mixtra...
    ohh ser riktigt nice ut!
  • Filippa12

Har smugit runt här länge nu och tittat på er alla vackra människor! Eftersom det inte är snällt att ta utan att ge Tänkte jag ta o bidra ikväll efter träningen när jag har tillgång till en dator! :)

• Mangbg
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:54:06 följande:

hahaha nej!...är det där man ska vara om man är en ärlig person? 

Du är inte ärlig,du är anonym och med all säkerhet avundsjuk på alla som faktiskt vågar visa upp sig.

Du har förmodligen ett ofördelaktigt yttre till råga på allt.
  • Tom Araya
    Filippa12 skrev 2013-01-15 18:20:34 följande:
    Har smugit runt här länge nu och tittat på er alla vackra människor! Eftersom det inte är snällt att ta utan att ge Tänkte jag ta o bidra ikväll efter träningen när jag har tillgång till en dator! :)
    Klart du ska. Flört
  • Vandelfri
    Filippa12 skrev 2013-01-15 18:20:34 följande:
    bara om du vill
  • niceelinice
    bluegrass skrev 2013-01-15 18:12:51 följande:
    Fasen vad många helt perfekt kroppar det finns. Jag är djupt imponerad av er!
    Linice, loveheart, badsugen, tvåbarnsmama, porkypeggy, 50+ mfl mfl mfl. Galet snygga!

En fråga bara, hur hinner ni träna så mkt ni som har småbarn? Ngra tips?
    Inspirerad av er gick jag upp 05.20 imorse för att köra ett pass före jobbet, men det orkar jag nog inte varje dag...

Har en 6-åring hemma, när jag har gjort hemmaträning (insanity workout) har han varit med och försökt träna med mig. Har varit en rolig grej vi gjort då träningen inte blivit för sent. Annars har jag kunnat träna efter att han har gått och sova på kvällen. När han var typ enn halvår höll jag till på gymmet då och då, det blev ju inte några superlånga pass men ca 40 minuter var han nöjd. Han låg i bilstolen och sov mesta delen av tiden, satt jag i något maskin kunde jag gunka bilstolen med foten samtidigt som jag tränade. Det mesta går, bara man vill tillräckligt mycket =)
Svar på tråden Helkroppstråden