• Anonym (fråga)

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-01-15 17:39:12 följande:
    Inget fel på min självkänsla! Det är den som gör att jag vågat lägga in bilder!

hehe ok vem försöker du lura? jag har läst mkt psykologi, fundera ett litet steg till.....Vad tror du själv att anledningen är till att du lägger in bilder här? för vilkens skull? Jo för att du vill höra att du ser bra ut...och varför behöver du det?
  • Anonym (vackert)
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:38:58 följande:

tror inte det här stället är rätt plats för att få hjälp med självkänslan. Har man huvudet på skaft kan man ganska snabbt se att dem flesta inte är så ärliga med sina komplimanger Flört kanske blir en smuuula överdrivet, fast det är iaf åt rätt håll. Men det är som sagt bara för att folk är nyfikna och vill att ni ska lägga upp mer.

Är man inte ärlig med sina komplimanger om man inte tycker som du gör eller hur vet du vem som är ärlig eller inte?
  • nyttmedelande
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:27:35 följande:
    ...Vad tror ni ärligt att det är för killar som sitter här på familjeliv(!) och tittar på bilder... 

Berätta för mig vad jag är för typ av kille...
  • Anonym (fråga)

Hade ni varit starka i er själva hade ni inte behövt höra från andra (som förmodligen inte är helt ärliga ändå) att ni ser bra ut.

ska inte störa er alla skiiitsnygga människor igen ;)  hoppas iaf att jag kanske fått någon att tänka lite längre :)  

• Putt B
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-15 17:39:12 följande:
    Inget fel på min självkänsla! Det är den som gör att jag vågat lägga in bilder!
    Säkert samma anonyma fan som ska lägga sina onödiga kommentarer överallt... Lyssna inte fjärilen...
  • A82

Kan bara säga att min självkänsla är det inget fel på. Och konstigt att just jag ska söka psykologhjälp då jag inte ser att mina bilder är mer avklädda eller annorlunda än andra här inne om man varit med från start. Det har varit många mer nakna bilder än mina och sen att du kanske inte gillar just mitt utseende är fine med mej. Man kan ju inte gilla allt och alla.

• Anonym (Dåre)
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:47:06 följande:
    Hade ni varit starka i er själva hade ni inte behövt höra från andra (som förmodligen inte är helt ärliga ändå) att ni ser bra ut.

ska inte störa er alla skiiitsnygga människor igen ;)  hoppas iaf att jag kanske fått någon att tänka lite längre :)  
    Är du med Livets ord??
  • Anonym (fråga)
    Anonym (Dåre) skrev 2013-01-15 17:50:18 följande:
    Är du med Livets ord??

hahaha nej!...är det där man ska vara om man är en ärlig person? 
  • Anonym (vackert)
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:47:06 följande:

Dom som har sämst självkänsla vågar nog inte lägga upp sin bild här överhuvudtaget. Vi ser många smala och tränade kroppar här är det för att det inte finns några som är tjocka här på familjeliv tro?
Svar på tråden Helkroppstråden