• Anonym (b)

Helkroppstråden

Vem blir först med att visa könet? KÄnns som det är nästa steg i den här tråden, som går mot mer och mer avklätt och sex.

• Fredrik38

Får väl lämna ett suddigt bidrag jag med... be gentle 😉

• A82
    Anonym (b) skrev 2013-01-15 16:33:18 följande:
    Vem blir först med att visa könet? KÄnns som det är nästa steg i den här tråden, som går mot mer och mer avklätt och sex.
    Helkropp på eller avklätt är vad som står i TS och sexuellt eller inte, det är upp till var och en. Men själv måste jag säga att det finns många attraktiva, snygga, sexiga och helt underbara kroppar där ute men trots detta ser jag inte alla på ett sexuellt sätt fast det är klart favoriter finna och smeka lite på de IRL skulle nog inte vara så fel.
    Men könet får bli iaf min hemlighet här inne. 
  • A82
    Fredrik38 skrev 2013-01-15 16:43:36 följande:
    Får väl lämna ett suddigt bidrag jag med... be gentle 😉
    om bilden bara följde med skulle jag säkert vara snäll Glad
  • Fredrik38

Nytt försök... be gentle....  ;)

• Tom Araya

Det finns en tråd för bröst, en för rumpor, en för helkroppar OCH NU ÄVEN EN FÖR BARA HÅR (huvudet).
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m68383610.html

• niceelinice
    Mattias39 skrev 2013-01-15 15:25:48 följande:

Nytt försök...

Jaha, det är sånt här man missar när man loggar ut och far på gymmet...damn it, du är het! Varför träffar jag aldrig såhär heta grabbar när jag gymmar? Du kanske får flytta hit och börja gymma med mig ;)
  • niceelinice
    Tom Araya skrev 2013-01-15 15:01:35 följande:
    Din svank är suverän men den syns mer om du tar bilden snett bakifrån.
    Tom Araya skrev 2013-01-15 15:04:05 följande:
    Låter som ett förjävla bra jobb. Solig

Tack =)
    Det finns bara ett ställe i hela lägenheten där jag kan ta foton med sytemkameran själv. Placerar upp den på en torkställning och står vid sovrumsdörren, så om den är snett är det inget planerat iaf. Har försökt få rakt bakifrån.

Ja, jobbet är rätt najs =) 
  • niceelinice
    Fredrik38 skrev 2013-01-15 16:57:29 följande:
    Nytt försök... be gentle....  ;)

Snyggt! Riktigt fin kropp...hade velat känna på de där magrutorna ;)
Svar på tråden Helkroppstråden