• pillan3

Helkroppstråden

Anonym (semi-kåt) skrev 2014-02-04 10:45:23 följande:
    Tack själv:)) Skrev, (-ade) 23.56 igår, men hade inte fått svar såg jag när jag vaknade
    idag......grät en stund, men har återhämtat mig nu Tungan ute

Vilken tur Glad ingen ska vara ledsen Kyss
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Anonym (semi-kåt) skrev 2014-02-04 10:58:06 följande:
    Tungan ute  Kanske en söt pillan-bild innan denna präst ger sig ut på vägarna?

Förlåt fader, ty jag har syndat......jag har tittat på pillans vackra bilder
    och de har fått min kropp att vakna......saven att stiga, som vore det vår året om.....

Jag lovar att aldrig titta mer.......................(varenda finger i kors)

Kyss

Kläder på till prästen! Så kan du inte synda Tungan ute

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 10:57:32 följande:
    Med tanke på den ofantliga upplaga som Ikea lär ha producerat av den så hade det nog verkligen varit spännande att få se the best of från den pallens livstid. Undrar om min pall skulle komma med i den samlingen .  Herregud Äppel!! Har du börjat beskriva dig som torkad frukt nu till och med. Börjar känna mig manad att göra dig några tjänster här.
    pillan3 skrev 2014-02-04 10:47:17 följande:
    *busvisslar* (eller försöker) lite svårt när man tappar hakan!!!! Försöker lista ut vems trosor du har på huvudet  Men du är expert på att sätta igång fantasin 
    Har du ändå tappat hakan så kan du väl lika väl komma lite närmare så får vis se vad det kan leda till för något gott... Det är Äppels trosor!! Älskar lukten av äppeljuice...

Ååå, bjussar du på lunch?  
    Förstod att äppeljuice var ganska speciellt för dig Flört
  • pillan3
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-04 11:14:55 följande:
    LIT tackar nog inte nej till någon typ av saft från oss kvinnor... om jag känner honom rätt.

• pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 11:24:45 följande:
    Kyss...Skönt att höra att dagen utvecklar sig i rätt riktning...

Mmmm....när är det fruktstund?? Jag är redo att släppa allt här och fokusera helt på blötläggning.... Klart jag ställer upp... Kyss

Såklart!! Lunchen står jag för idag. Vad är du sugen på? Japp, vissa gillar mjölk till lunchen men jag måste erkänna att jag tycker det känns lite väl dirty. Äppeljuice däremot. Färskpressad skall det vara...och något gott kött till det...

Glömde av att du var språkpolis... Självklart skulle det stå doften...

Du känner mig för bra för ditt eget bästa skulle jag tro Äppel... Med en juicecentrifug av senaste modell vet man aldrig vad som kan hända....

Gott kött? Är mer sugen på falukorv och snabbisar Drömmer
  • pillan3
    Anonym (semi-kåt) skrev 2014-02-04 11:18:36 följande:
    Oh, jesus.......herregudars........är du singel, så postar jag min mail
    till ett hotell nära dig, och så står det i brevet att pillan är hon
    som har en söt liten delfintatuering i ljumsken.....(eller vad den nu kan sitta,
    samt föreställa:)

Myspysigt att knalla in bakom receptionen och visa lilla delfinen
    precis bredvid vackra pillran din  {#emotions_dlg.flower}

Tungan ute

Då hittar du fel pillan, inget i ljumskarna eller på resten av kroppen CoolFlört
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 13:49:20 följande:
    Pussa laptopen!!?? Bättre att jag lyfter undan den så får du bättre pussläge

Falukorv är det dåligt med här. Göteborsk delikatesskorv som avnjuts bäst utan stress och med tillbehör av finaste råvaror kan jag däremot erbjuda... Flört Det är en korv med lägre fettinnehåll och styvare konsistens som mättar mycket bättre än traditionella korvar....
    En till göteborgare? Men det låter ju som att jag kommer bli mätt iallafall Drömmer och sysselsatt i ett par timmar? Cool
  • pillan3
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-04 13:52:14 följande:

En "göteborsk delikatesskorv" är en helt vanlig, simpel prinskorv... det vet ju alla Skrattande!!
    haha {#emotions_dlg.djavulsk}
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 14:30:47 följande:
    Ja, det verkar inte bättre än att det FL-klustret i Gbg är väldigt manligt. Vart håller Pillan hus då? Du hade garanterat känt dig både välstoppad och uppfylld under flera timmar, men ändå utan att drabbas av paltkoma efteråt....
    Uppfylld kan jag nog hålla med om, men välstoppad vet jag inte om jag kommer bli av en delikatess korv, med lägre fettinnehåll än traditionella korvar Tungan ute hahaha
    Någonstans i Södermanland bor jag Drömmer
  • pillan3
    stief84 skrev 2014-02-04 14:52:57 följande:

Samma regioner som jag då.
    Jaså?! DrömmerSkål
Svar på tråden Helkroppstråden