• pillan3

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-02-04 14:57:09 följande:
    Säg inte det...köttmängden vet du ju inget om...ÄppleSpökeÄpple....

Södermanland...verkar finnas mycket spännande i den delen av landet...
    Ne det är ju så sant så Drömmer men är det körven du avbildat där? Två äpplen och ett huvud!? Men vad är skalan egentligen avbildad i? Hahaha FlörtDrömmer
    Du ska bara veta hur mycket spännande du missar här Cool
    Men en liten bild kanske du kan bjussa på? På kroppen alltså Kyss Drömmer
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Lahall skrev 2014-02-04 15:09:45 följande:
    JA det finns mycket spännande här i Sörmland.
    Haha..du med? Drömmer
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 16:14:59 följande:
    Har märkt det.... Kanske inte vore fel med ett lusthus i Sörmland....

Du verkar också vara duktig på associationer ... Om du visar din allra fjäskigaste sida kanske det kan bli en bonusbild från mig idag.... Fast kom ihåg att ta i från tårna Kyss
    Oj, min fjäskigaste sida kan jag ju inte visa upp här Drömmer blinkar lite med mina stora bruna och hoppas på en bild Flört
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 17:05:41 följande:
    Okej, du får lova att visa upp den i något mer privat sammanhang vid lämpligt tillfälle då haha  Kyss

Försöker inte ens busvissla, kan liksom inte just nu.. herregud!! Wohoooou!! Är liksom mållös...det blev jävligt varmt här...
  • pillan3
    Mattias39 skrev 2014-02-04 15:46:18 följande:

Du levererar ta mig fan i vad som helst, så mjukisar kan jag stå ut med...im innehållet är DU
    Hahaha...vilken tur, för de är på ganska ofta Drömmer
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 17:30:10 följande:
    Du är skön Pillan ...Tack för fjäsket.... Du får göra något åt hettan. Går ju inte att du sitter där och får värmeslag. Och varför inte lägga in något nytt trevligt här som vi kan få bli lite extra varma av... Kyss
    Senare kan det kanske komma in något nytt, om jag lyckas fastna på bilden Drömmer 
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 17:47:30 följande:
    Verkar som att din smak matchar min kropp väldigt bra helt enkelt haha...Tack för det...Min kropp kanske inte hade haft något emot att vara hos dig heller. Vem vet  

Ser jag fram emot.... Har du fått svårt att fastna på bild?? Hal?
    Ja, ibland går det helt enkelt inte att fastna, som att kroppen flydde klick tillfället Tungan ute  Oskyldig haha
  • pillan3
    Anonym (Chica) skrev 2014-02-04 18:50:40 följande:
    TackGlad{#emotions_dlg.flower}Kan nog hända att det bli så...Oskyldig

En till - och sista från min nu gamla mobil

Väldigt vacker mun {#emotions_dlg.flower}
  • pillan3

• pillan3
    Movit skrev 2014-02-04 22:22:34 följande:
    Sängdags.....
    Känndags ser det ut som Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden