• pillan3

Helkroppstråden

Ronga skrev 2014-02-05 14:56:32 följande:
    Jättefint, Pillan!! 
    Synd att du döljer ditt vackra ansikte Skäms
    Tack Skrattande ansiktet döljer jag ett bra tag till Oskyldig
    Grottmannen skrev 2014-02-05 14:57:00 följande:

Japp, jag fäller ut tredje benet nu! Får se vem av er som kommer krypandes först?
    Oj, har du så lång?  Drömmer
    Lahall skrev 2014-02-05 14:57:30 följande:
    JO DU
    Men utsikten är .... Ja jag har inte ord för det.
    SkrattandeDrömmer

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Movit skrev 2014-02-05 15:08:34 följande:
    Av någon märklig anledning såg jag mig själv svanka lite också när jag ser det där...Ja du förstår vilka fantasier dina sjukt sexiga bilder sätter igån här hos oss alla...Drömmer
    Kan du inte ta ett kort så jag får se vilka fantasier som sätts igång, skulle vilja se din lilla svank DrömmerSkrattande
    Grottmannen skrev 2014-02-05 15:14:42 följande:

Vill du se?
    Alltid Drömmer men antar att vi menar två helt olika ben Obestämd

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Movit skrev 2014-02-05 15:36:22 följande:

Nej.....då blir jag bannad härifrån tror jag allt...Drömmer
    Ne då! Du får ha en tråd mellan skinkorna Cool
    Grottmannen skrev 2014-02-05 15:43:54 följande:

www.familjeliv.se/hem/grottmannen/gallery/php...
    Hahahahahahahaha, fast det där är ju inte du ju! Tungan ute

• pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-05 16:52:59 följande:

Jävlar, glömde bort att du vet hur jag ser ut! Vi kan göra såhär: Då när du blir nyfiken på min fingerfärdighet och vill bli F:ad av mina F:ar så kan du få kolla på mitt ben, tom kanske T:ad av mina T:ar!
    Ja du glömde en liten detalj och bilderna jag har sett, om jag inte missat det, så håret och det där tredje benet är ganska olika Tungan ute så gör om gör rätt!!!!!!! Hahaha...det där jädra  F;et och tydligen har du blandat in T nu med....
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-05 19:03:46 följande:
    Hehe! Vem vet vad som händer!!
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.

Ja, inte jag iallafall,  så vad händer?! Obestämd
  • pillan3
    läppar skrev 2014-02-05 19:34:11 följande:
    Tja......rätt tråkig bild egentligen.......eh......NOOOOT

Tjena Skrattande
  • pillan3
    läppar skrev 2014-02-05 19:49:28 följande:
    Tjena vacker, blir yr bara av tanken på samma bild
    men med trosor....................................yyyyyyyy r..........riktigt ordentligt......detta
    som du håller på med, Pillan, borde vara olagligt, hör du det! Glad

Hahahahaha....vill du veta en hemlighet?Oskyldig

(Det finns med bara trosor) 
  • pillan3

[quote=72435636][quote-nick]surfa85 skrev 2014-02-05 20:01:59 följande:[/quote-nick][/quote]

wow Drömmer

• pillan3

God kväll Skrattande
  • pillan3
    läppar skrev 2014-02-05 22:46:34 följande:
    Har pillerill redan somnat, eller kommer det kanske en smaskig trosbild,
    motsvarande jeansbilden från idag?  {#emotions_dlg.flower}   Tungan ute    {#emotions_dlg.flower}    Tungan ute
    Pillerillan är här, men trosbilden håller jag för göstan Cool
Svar på tråden Helkroppstråden