• Anonym (Kathrine)

Helkroppstråden

Anonym (tvilling) skrev 2013-01-17 16:07:36 följande:

Du tycker inte själv att det är lustigt att fyra personer  du känner råkat hamna på samma sida och visar upp sin kropp? Men säger du så. Då är det ju tur att jag inte ha någon syster.
    Med tanke på att Familjeliv är välkänt runt om i landet så nej, jag tycker inte det är konstigt alls faktiskt. Jag vet även av ren fakta att två av dessa bekanta är medlemmar här. Herregud, vad spelar det för roll ens? Varför ska allting alltid ifrågasättas här på FL för? Obestämd
  • Anonym (Carlos)
    Anton Chigurh skrev 2013-01-17 16:12:52 följande:
    Egentligen tycker jag synd om dig, Love, att du har tråkigt, samtidigt som du gör mig lycklig. Jag ser gärna att du har långtråkigt lite då och då. I måttlig mängd....Hjärta

Det finns Gudinnor i denna tråden. Du är en av dom.....
    Det har gått inflation i dina hyllningar Anton. De är inget värda längre...man ska så med handen, inte med säcken
  • Chipstern
    A82 skrev 2013-01-17 15:41:35 följande:
    Dags att lämna dagens bidrag.
    Pokagrisrandig mysdress över......

och vitt under.....

Snyggt, men var är bakifrån bilden och vilket slöseri med överdel när du glömt det viktigaste..stayupsen :P
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-17 16:06:41 följande:

Sorry men jag har långtråkigt Obestämd

Förlåt, känner mig väldigt ego nu...men jäkla vad jag älskar när du har långtråkigt, Loveheart.... !!! Skrattande
    Det är faktiskt otroligt imponerande att du tom i den positionen lyckas se så otroligt FIT ut!! Hade jag suttit på det viset  så hade  det inte sett riktigt likadant ut... :(
    Superläcker, som vanligt!!! Tungan ute
  • DrJekyl
    Anonym (Carlos) skrev 2013-01-17 16:17:04 följande:
    Det har gått inflation i dina hyllningar Anton. De är inget värda längre...man ska så med handen, inte med säcken

Låt han hållas :) Dom smarta tjejerna vet redan det, dom andra dom tror på det ;)
  • nyttmedelande
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-17 16:06:41 följande:

Sorry men jag har långtråkigt Obestämd
    Måtte du ha fortsatt långtråkigt  Drömmer
  • Fröken reserverad
    Mattias39 skrev 2013-01-17 16:21:30 följande:
    Förlåt, känner mig väldigt ego nu...men jäkla vad jag älskar när du har långtråkigt, Loveheart.... !!! Skrattande
    Det är faktiskt otroligt imponerande att du tom i den positionen lyckas se så otroligt FIT ut!! Hade jag suttit på det viset  så hade  det inte sett riktigt likadant ut... :(
    Superläcker, som vanligt!!! Tungan ute
    Du har helt underbara inlägg

Jag kan bara instämma....

Reserverad står för upptagen.
  • Mattias39
    Fröken reserverad skrev 2013-01-17 16:31:28 följande:
    Du har helt underbara inlägg

Jag kan bara instämma....

Tack Fröken! Kul att fler delar min åsikt... Glad
  • A82

Chipstern:
    Ville inte visa baken idag :)
    Och stayups har man inte hållare till. De har ett gummiband som gör att de sitter utan hållare och gummibanden är i vägen för att fästa i hållaren enl mej själv. Så tyvärr. Det fick bli utan idag. Svårt att hitta vita strumpor denna årstid, inte många vanliga klädaffärer som tar hem de just nu tyvärr. Har kollat även om det var för nån månad sen nu....

• Mucko
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-17 15:47:55 följande:
    Det var längesen jag själv bidrog, har bara gluttat på alla andra fina människor!
    Dagens idag då;

Gu vilken härlig röv
Svar på tråden Helkroppstråden