• Nanime

Helkroppstråden

Anonym skrev 2013-01-17 15:13:56 följande:

Ha ha vad gammal du är.... Så raggar du på tjejer knappt hälften så gamla.... USCH
    Raggar och raggar... du vet att man visa sin uppskattning för andras kroppar utan att ragga. Och att tycka att andras kroppar är fina, vackra, snygga osv har inget med ålder att göra(vi är alla myndiga, vad jag vet, i denna tråd).
  • Proppset
    Anonym skrev 2013-01-17 15:13:56 följande:
    Ha ha vad gammal du är.... Så raggar du på tjejer knappt hälften så gamla.... USCH

Anton Chigurh skrev 2013-01-17 15:17:43 följande:
    Du skulle bara veta hur mycket jag bryr mig om kräkmedel av din kaliber....

Ser att jag skulle ha skippat frågan...
  • Nanime
    L E O N skrev 2013-01-17 15:19:24 följande:
    Marabou??
    It nice to be important but it's more important to be nice--- För att citera Scooter...
    föredrar nog kroppen på bilden framför choklad... så bättre än marabou! :D
  • mycketsaft
    Proppset skrev 2013-01-17 15:27:11 följande:

Antons kropp är som teflon när det kommer till elakingar, det bara rinner av och inget fastnar :)
  • mycketsaft
    mycketsaft skrev 2013-01-17 15:28:35 följande:

Antons kropp är som teflon när det kommer till elakingar, det bara rinner av och inget fastnar :)

eller inte kropp kanske, hjärna? psyke..
  • Anton Chigurh

mycketsaft skrev 2013-01-17 15:29:21 följande:

eller inte kropp kanske, hjärna? psyke..
    Precis, Saft, en synnerligen god egenskap att ha....Glad

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Proppset skrev 2013-01-17 15:27:11 följande:

I helvete du skulle, Proppset, det var en relevant fråga, och tro inte för en sekund att jag bryr mig om när diverse fiolhuvuden dimper in lite här och där, dylika patetiska kryp ser jag precis för vad dom är.

Fråga på om du undrar över nåt bara...Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-01-17 15:15:07 följande:

Ha ha vad pucko du är.... Så du mobbar folk på fl som alla andra älskar... USCH
    Tack Saft, du är fan underbar....Hjärta
  • Proppset

Aah..vilken tur.
    Anton Chigurh skrev 2013-01-17 15:34:39 följande:
    I helvete du skulle, Proppset, det var en relevant fråga, och tro inte för en sekund att jag bryr mig om när diverse fiolhuvuden dimper in lite här och där, dylika patetiska kryp ser jag precis för vad dom är.

Fråga på om du undrar över nåt bara...Glad
    Bra så. Solig

• A82

Dags att lämna dagens bidrag.
    Pokagrisrandig mysdress över......

och vitt under.....

Svar på tråden Helkroppstråden