• Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

SvarteOrm skrev 2013-01-17 14:21:02 följande:
    Nu har jag smugit i tråden och läst och njutit av alla vackra människor så jag får väl lämna ett litet bidrag

Jag hade "Badsugen"som nick redan innan den där bilden, jag lovar. Vad är väl en badanka mot en badorm....
  • Anonym (badsugen)
    L E O N skrev 2013-01-17 14:06:55 följande:
    Dags för  årets första bidrag i denna tråd.... Sett att många flitiga hållit flödet igång över årsskiftet.... Tack för underhållningen. Härligt  

Tack själv! Så snyggt!
  • SvarteOrm

tack så mycket alla snälla men den var tydligen för avklädd så jag maskerar lite mer av min afrikanska rumpa.

• Anton Chigurh
    Proppset skrev 2013-01-17 14:11:26 följande:
    Där fick jag svar på vad jag funderade på i morse när jag trampade på i skogen. Dina matvanor alltså.

Bara en fråga kvar, men den kanske är "opassande"... Fast du är knappast känslig av dig, Anton?
    Har jag mycket svårt att tänka mig, att den skulle vara "opassande", så fråga på du, min kära Proppset....

Är det fråga om storleken på min General, så har jag uppgivit dom måtten i åtskilliga trådar tidigare, men det kanske gäller nåt annat !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Proppset
    Anton Chigurh skrev 2013-01-17 14:58:54 följande:
    Har jag mycket svårt att tänka mig, att den skulle vara "opassande", så fråga på du, min kära Proppset....

Är det fråga om storleken på min General, så har jag uppgivit dom måtten i åtskilliga trådar tidigare, men det kanske gäller nåt annat !!!
    Hahaha..nej, så nyfiken är jag ändå inte.
    Jag är "bara" nyfiken på din ålder?
  • Anonym (tvilling)
    Dags för  årets första bidrag i denna tråd.... Sett att många flitiga hållit flödet igång över årsskiftet.... Tack för underhållningen. Härligt

Slurp.. alldeles, alldeles lagom ;)
  • Anton Chigurh
    Proppset skrev 2013-01-17 15:03:59 följande:
    Hahaha..nej, så nyfiken är jag ändå inte.

Jag är "bara" nyfiken på din ålder?
    49 år, 188 centimeter, 85 kilo.

Min lekamen alltså !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nanime
    Anton Chigurh skrev 2013-01-17 10:55:23 följande:
    Således, mina underbara vänner, lite från trådens början :

Den översta bilden är några veckor gammal, bilden under den är från i somras.

Ja, å så en länk till en bild på mig när jag har på mig en vacker variant av en skotskt kilt. Länken skulle egentligen ha förekommit överst på varje ny sida i denna tråden, en sak som Dr Jekyl dyrt och heligt lovade att ombesörja, men nåt kom tydligen emellan, så här kommer i alle fall länken på nytt. 

Och jag vill för säkerhets skull varna känsliga tittare. Innehållet i länken kan i viss mån verka stötande. Nåväl, här är den iaf :

www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p... 
    Nu är ju jag inte så mycket för deffade kroppar men...... WOW! Bra jobbat där Anton Solig ge oss mer ögongodis!!!
  • Proppset
    Anton Chigurh skrev 2013-01-17 15:06:19 följande:
    49 år, 188 centimeter, 85 kilo.

Min lekamen alltså !!!
    Tack! Nu vet jag. Solig

• Nanime

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....Flört
Svar på tråden Helkroppstråden