• Anonym (tvilling)

Helkroppstråden

Mucko skrev 2013-01-17 16:38:59 följande:
    Gu vilken härlig röv

Tack! Det tycker min man också.. och min älskare. Drömmer
  • Anonym (Loveheart)

Okey, jag lovar att vara "mindre effektiv" lite oftare (om det nu är möjligt)Flört

• Chipstern
    A82 skrev 2013-01-17 16:38:55 följande:
    Chipstern:
    Ville inte visa baken idag :)
    Och stayups har man inte hållare till. De har ett gummiband som gör att de sitter utan hållare och gummibanden är i vägen för att fästa i hållaren enl mej själv. Så tyvärr. Det fick bli utan idag. Svårt att hitta vita strumpor denna årstid, inte många vanliga klädaffärer som tar hem de just nu tyvärr. Har kollat även om det var för nån månad sen nu....
    Jamen vad fan..märkar ord så där :) Jag skyller på att jag är karl och inte kan vad det heter :P
    Tyckte väl att det lät dumt med knästrumpor, så därför benämde jag dem stayups :P

De behöver ju inte vara vita. Personligen tycker jag det äör snyggar om de brtyer av färgmässigt..så t.ex röda :)
  • Mucko
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-17 16:46:34 följande:

Tack! Det tycker min man också.. och min älskare. Drömmer

Ja det förstår jag
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-17 16:48:33 följande:
    Okey, jag lovar att vara "mindre effektiv" lite oftare (om det nu är möjligt)Flört

Tack! Skrattande
  • A82

Chipstern.
    Får se om jag kan tillfredsställa dej helt med en annan bild någon dag. Blir en utmaning att komma på nåt bra ;)

• Chipstern
    A82 skrev 2013-01-17 16:57:38 följande:
    Chipstern.
    Får se om jag kan tillfredsställa dej helt med en annan bild någon dag. Blir en utmaning att komma på nåt bra ;)
    Jag tror jag blir lite frikyrklig och ber en stilla bön :) ocvh vad vore livet utan utmaningar? :P
  • A82

Jag har mina idéer. Kan hända att bilden dyker upp senare ikväll eller så får du vänta till imorgon.
    Utmaningar är härliga :)

• Chipstern
    A82 skrev 2013-01-17 17:11:44 följande:
    Jag har mina idéer. Kan hända att bilden dyker upp senare ikväll eller så får du vänta till imorgon.
    Utmaningar är härliga :)
    Nog för att jag har dåligt tålamod då och då, så tror jag att detta är värt att vänta på  :P
  • Tuum Sequere Cor

Loveheart!

Säg till ifall du behöver något.. Vad som helst.. Typ månen eller något. Jag kan göra vad som helst för dig, bara jag får vara nära!!

Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-17 16:06:41 följande:
    Sorry men jag har långtråkigt

Svar på tråden Helkroppstråden