• pillan3

Helkroppstråden

Hörru grottis....
    F
    F
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-07 15:00:36 följande:
    ASG....Skrattande
    Jävlar vad F:ar!Tungan ute
    Här har vi en fröken som inte är handlingsförlamad utan rakt på sak eller rätt nära den iaf!Drömmer
    Rena jävla trafikskolan du har där med både uppkörning och rattar, fika efteråt blir det med insupande av Fingers!Flört Tungan ute
    Rackarns så rolig du är och vacker!Hjärta
    Haha..ne, handlingsförlamad är jag inte Drömmer nästan alltid rak på sak! Åå älskar fingers Skrattande
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Ronga skrev 2014-02-07 15:10:29 följande:
    dress & pillan - så fina!!
    Tack Kyss
  • pillan3
    Lahall skrev 2014-02-07 15:07:48 följande:
    Vart på fredagsfika och pulsen hade äntligen lagt sig. SÅ kommer denna.Puls och fantasi e på topp igen.
    Får själv ganska livlig fantasi härifrånSkrattande FlörtDrömmer
  • pillan3

• pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-07 16:20:36 följande:
    Självklart!! Nyttigt skall det vara. Kan hjälpa dig att smaka av dippen så att den matchar mina gurkstavar....

Vad har du i kalsongen, lost? Är det en jäääätte kloss? Oskyldig
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-07 16:46:48 följande:
    Du kanske kan hjälpa mig att ställa in rätt kanal??
    Kommer förbi och rattar in rätt kanal, så fixar du gurkstavarna och inväntar äppel med dippen...kan sätta på nån mysig film åt er och sen drar jag hem till Göstan DrömmerFlört
  • pillan3
    irongarden skrev 2014-02-07 17:09:35 följande:

Halååååå fredeag!!!
    Så snygg 
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-07 19:18:46 följande:
    Hallå smultronet!Flört
    Dundrande vacker bak!Hjärta
    Tjena grottis Skrattande
    Tack så mycket Hjärta
  • pillan3
    Anonym (6kille) skrev 2014-02-07 19:25:40 följande:

Nice rumpa lilla stumpa,du är sexig och fin.:)
    Tack Glad
Svar på tråden Helkroppstråden