• pillan3

Helkroppstråden

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Anonym (Blondie) skrev 2014-02-08 11:42:30 följande:
    Å maj gadd så hett OskyldigSkäms
    Kör nu då! Bli oanständig med mig Drömmer
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    läppar skrev 2014-02-08 11:43:19 följande:
    Wow!

Wow!

Wow!

Kalla tog silver o så denna rumpen på detta SkålSkål

Såg det! Så tänkte att det var tvunget att firas Flört
  • pillan3
    Anonym (Blondie) skrev 2014-02-08 12:01:56 följande:

Fick bli en rumprepris i brist av tid... jag är ju fortfarande anständigt klädd här.. Drömmer
    Woho! En het repris!  Snart blir jag väldigt oanständig här hos mig Drömmer synd bara att man är själv Skäms
  • pillan3

När göstan inte är i närheten,  klättrar pillirillan på väggarna DrömmerFlört
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-08 12:48:29 följande:
    Sexigt värre!Drömmer

Inte lätt det där heller, vilken svikare!Demon
    Du får hitta något tröstpris att stimulera dig!Drömmer
    Synd att jag inte kan annars skulle du nog fått dig en Calzone och lite Fingers!Hjärta
    Du tror inte tröstpriset redan är klart FlörtTyst
    Både middag och efterrätt Hjärta
  • pillan3
    läppar skrev 2014-02-08 13:06:39 följande:
    Duschen var till belåtenhet.......mmm.......nu iväg till min happypancake-dejt
    o lite semmelfrossa - och ser hon ut som du, så ere frieri redan innan schlagern ikväll Tomte

Lycka till 
  • pillan3

• pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-08 14:01:11 följande:
    Misstänker att du har det!Flört Hoppas tröstpriset blev nöjd och belåten.Skrattande
    Efterrätt och efterrätt, beror nog på hur man ser det!Tungan ute
    Lite mjölksyra bara, men nöjd och belåtan (nästan) blev jag 
  • pillan3
    Dress skrev 2014-02-08 13:57:59 följande:
    Välkommen sköna lördag :)
    Åh, snyggt Skrattande
Svar på tråden Helkroppstråden