• pillan3

Helkroppstråden

Hörru grottis, nu har jag postat 2 KANSKE bilder och då kan en KANSKE bild av dig komma!! SkrikandesFlört

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-09 23:11:15 följande:
    Japp vad är det?Flört
    Ööö...kanske om du lägger upp en till så kanske jag fixar en bild!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Lika älskvärd på denna bild, inte undra på att du har en hord med nerkärade män!Hjärta
    Nehe du! Den lätta går jag inte på!! Men om du lägger upp en så kanske jag lägger upp Cool
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-09 23:11:15 följande:
    Japp vad är det?Flört
    Ööö...kanske om du lägger upp en till så kanske jag fixar en bild!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Lika älskvärd på denna bild, inte undra på att du har en hord med nerkärade män!Hjärta
    Förresten!  Vart fan är den där horden med män? Drömmer
  • pillan3
    läppar skrev 2014-02-09 23:15:39 följande:
    Hej vacker - så synd på tygormen 

Hej 
    Nee, den är så mysig så Drömmer
  • pillan3
    Saknar solen idag skrev 2014-02-09 23:29:55 följande:
    helt okej om du känner dig lättlurad nu å postar en till..Flört
    Haha,  det är så FlörtDrömmer
  • pillan3
    läppar skrev 2014-02-09 23:36:00 följande:
    Men tänk om den biter o visar sig vara giftig....?......då kan jag
    ju iofs komma med min speciella salva som tar bort giftet  Flört  
    Och så blir allt så bra igen Tungan ute Tungan ute Skål  Skål

Är nog ingen fara med den tygormen Flört men finns andra ormar som är giftigt heta Flört 
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-09 23:47:12 följande:
    Menar du att jag måste smöra lite...
    Provar iaf...
    Du underbara söta kvinna, att få se dig på bild får mig nästan att svimma, du vet inte hur mycket det betyder att få se dig naken, absolut allra helst om baken.Hjärta

Haha...är det bara jag menar du?{#emotions_dlg.djavulsk}

Ööööö? Hallå,  okej! Nästan gick det! Låt mig tänka  ObestämdHmmmmm..nee! Drömmer

Haha..ja tydligen Flört
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-10 00:03:30 följande:
    FAN!Skrikandes Svårflörtad den där Pillan3!Tungan ute

Haha...okej men jag tjålar för 10 så du kanske är nöjd med en i taget iaf!Hjärta
    Jag är svårflörtad Tungan ute om det inte är....
    Vi kommer från olika län! Så tjålar?? Har mina aningar!
  • pillan3
    straight arrow skrev 2014-02-10 08:37:43 följande:

God morgon tråden...
    Åh Drömmer godmorgon på den ryggen Skrattande
  • pillan3
    Anton Chigurh skrev 2014-02-09 23:34:20 följande:
    Inte nu längre, jag är inte singel längre, jag var tills för nylig, men, tjej87, min kvinna, som för övrigt är den mest underbara kvinna som finns, hon ÄR den vackraste av dom alla, den finaste, den absolut SEXIGASTE kvinna som Gud har skapat, någonsin, hon godkänner, och uppmanar mig, att lägga upp bilder på mig själv och min halvnakna lekamen. Och hon tycker det är fina bilder. 

Så svaret på din fråga, tjej87, är: NEJ, jag är inte singel.

Mvh, //Anton
    Åh, grattis Hjärta
Svar på tråden Helkroppstråden