• pillan3

Helkroppstråden

irongarden skrev 2014-02-09 11:56:51 följande:
    Hur gör sig en kille sexigast på bild? I en miljö som dusch, garage, gym etc? Helt naken eller med någon typ av kläder? Med eller utan hård kuk? Måste bilder på killar vara mer igenomtänkta för att lyfta?

Kom igen tjejer... svara nu.
    Något jag tycker är väldigt sexigt är bar överkropp och byxor, uppknäppta! Så fantasin får flöda fritt Drömmer
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Anton Chigurh skrev 2014-02-09 13:22:04 följande:
    En dagsfärsk sak här Fia, min kvinna inspirerar mig. Till en bar överkropp. 

Ha en skön söndag, Fia....Glad

Wow, åh...så hett!!!
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-09 18:01:26 följande:
    Hallå alla vackra kvinnor! Nu är det öken här inne igen, vad håller ni hus? Kom igen nu och posta lite bilder! Puss och kram!
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.

Fler mansbilder så kanske jag kan lägga upp en bild
  • pillan3
    pillan3 skrev 2014-02-09 18:12:08 följande:
    Vafan, hahaha! Jag lyckades igen Skrikandes
  • pillan3
    Anonym (Vad tycks?) skrev 2014-02-09 18:14:36 följande:

Nyduschad och nyrakad på ett par ställen :)
    Fin Glad
  • pillan3
    Anonym (Vad tycks?) skrev 2014-02-09 18:26:13 följande:
    Jaså, det tycker du? Vad härligt att höra från dig :) Tyvärr var det utan uppknäppta byxor ;)
    Jag har kommenterat dina bilder några gånger men vågade inte riktigt vara mig själv nu haha.
    Hahahaha...åååå, vad synd att du inte vågade vara dig själv och jag som fan är världens nyfiknaste människa SkrikandesFlört
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-09 18:29:47 följande:
    Haha, du kan du!Tungan ute
    Okej då KANSKE jag gör det efter du KANSKE har gjort det då!Skrattande
    Alltså man kan ju inte annat göra än älska detta ordet KANSKE!Hjärta 

Kanske ska börja använda kanske mer frekvent eller kanske inte, jag kanske behöver fundera på hur jag ska göra, kanske det blev för mycket kanske nu, kanske inte borde skriva kanske mer nu!{#emotions_dlg.flower}
    KANSKE, KANSKE INTE...
    Hahahaha Hjärta
  • pillan3

Grottis din tur nu FlörtTungan ute

• pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-09 22:24:24 följande:
    Haha...föresten min tur?
    Hur många var före menar du?{#emotions_dlg.djavulsk}
    Hahahaha, där fick du till det! ...ööö??..Göstan! 
    Men nu handlade det ju om att slänga upp en KANSKE bild här! Hahaha
  • pillan3
    Dr Cox skrev 2014-02-09 22:16:06 följande:
    Wow. Nu förstår jag varför alla blivit som galna i Pillan. 

Drömmer Tack OskyldigOskyldig
Svar på tråden Helkroppstråden