Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Anonym (tråkigt) skrev 2014-08-08 19:58:34 följande:

Men Aj vad dom där trosorna inte satt skönt.

Är du här igen? Lamt försök till att få av henne dom! Var snällt nu...du!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (tråkigt) skrev 2014-08-08 20:32:15 följande:

Inte mycket jag missar inte du heller tydligen...

Haha...nej märkt att du minst är här lika mycket som mig! Vi är nästan som kompisar du och jag! Skillnaden är att du smyger och jag klampar...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-08-08 22:04:49 följande:

Tog en dusch ikväll. Tror nog maken märkte att jag var på gott humör för han kom in och gjorde mig sällskap efter en stund :)

Haha...trådens magi hade lagt sig som ett rosa täcke av romantik över vardagen!

Hoppas det glada håller i sig länge...

Det börjar klarna att du har en fin kropp du! Läcker bak, läckra bröst...säkert mer som är läckert om man kollar efter...ja när du visar oss vill säga!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-08 22:59:47 följande:

Hahahaha..det röda settet! Oj, är faktiskt väldigt impad att du kommer ihåg en bild från flera månader sen! Om du nu inte smugglat dig in bland mina underkläder men nästa gång du gör det kan du ju säga till så kan jag bjussa på en kopp oboy! 

Har inte bilden kvar och är inte hos mig nu, men den kanske kan dyka upp i framtiden  

Har inga bilder här, men bjuder på denna!

Lördag och jag vaknade med ett ryck och trodde det var Fredag...ibland då är det alltså allt för härligt att vara människa

Missad en bild igen... Så du vet vad du ska göra! Se så....
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-08 23:37:46 följande:

Här kommer en bild på en påklädd tjej som omväxling

Menar du att jag missat dig utan?

Jag gillar klädseln...visar formerna rätt tydligt. Sen det där söta smilet får du stjärna i kanten för, otroligt söt är du.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-09 08:27:12 följande:

Hahahahahahahah...ibland blir det kortslutning i hjärnkontoret  

Jag hinner inte, har fullt upp med att gömma mig på jobbet för han den där, som skriker hej hela jävla tiden...

Och förresten är jag inte så snäll längre

Haha...tror du har smittat mig! Fröken virrpanna!

Haha...säger jag....DU FÅR ABSOLUT INTE SKICKA EN BILD, kommer det väl en dimpandes stax. Så vad du än gör i ditt gömställe...skicka inte någon bild!

Haha...det var en ihärdig rackare, vad sänder du ut för signaler EGENTLIGEN. Sluta vicka på röven så tappar han intresset ganska snart!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-09 08:47:05 följande:

Blev inspirerad av alla vackra bilder som trillat in under natten så här kommer två innanduschen-bilder. Godmorgon tråden!

Godmorgon! Så menar du att det kommer efterbilder? :-P Jag kollar på din mage så länge...och tänker lite!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-09 09:44:09 följande:

Och inspirationen infann sig...;)

Ja kläder är ett jävla otyg! Fina bilder...fan inte någon än som erbjuder sig att tvåla in dig, jag är högst förvånad!
  • Anonym (Kaponjär)

Öj sexan! Har du tappat bort kameran eller?

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (:) 6) skrev 2014-08-09 10:48:30 följande:

Öj, kaponjär!  nej, den finns i närheten.   har du?

Haha...ja! Får jag låna din eller? Men jag kan gärna trösta mig med någon härlig bild från dig!
Svar på tråden Helkroppstråden