Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Anonym (:) 6) skrev 2014-08-10 14:38:30 följande:

Ja, kaponjär, eftersom du inte har dykt upp, så åker kläderna på igen! 

Och om du fortfarande vill låna kameran, så står DU framför den! NAKEN!! 

Haha...men men men men... Jag sa ju aldrig när heller, sitt sådär du ett tag jag kommer!

Fjärilar från helvetet också...jag har alltid gillat dom små liven men nu vete fan om dom gillas längre!

Jävla härlig kropp har du då, och brösten...ja just det...dom ja, riktigt snygga, benen sen och magen. Ja man blir lite...vad säger dom...öööö...hmmm...lite sådär, ja du vet! Kort och gott, du är härligt läcker du!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (:) 6) skrev 2014-08-10 16:39:36 följande:

Ja,tack du, här satt jag och väntade men ingen kaponjär kom. :'( så som jag skrev tidigare, så är det du som hamnar framför linsen, inte jag!

Men tack för dom värmande orden iallafall!

Haha...vet inte om jag vågar...sen naken på det! Som bäddat för snusk!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-10 18:04:47 följande:

Ovanligt påklädd bild för att vara från mig, men det bjuder jag på:)

Utomhusbröst

Ähhh det såg trevligt ut tycker jag. Allt är inte bara porr...jag gillar faktiskt även vardagliga bilder, typ spontana när man får infall ungefär. Även om jag ibland kan skriva av med kläderna etc så kan jag tycka att det ibland känns som att det blivit en tävling om vem som vågar visa mest osv, är skönt att det kommer in lite kläder i tråden faktiskt...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-10 18:19:31 följande:

Ja och vem gillar inte snusk liksom!

Haha...jo jag vet att du är väldigt Snuskig av dig, men sen finns det ju vi som är lite mindre snuskiga av oss! Asg...eller vad menar du?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-10 18:39:31 följande:

Hahaha...inte riktigt som du tänkte det! Byt ut du till jag och dig till mig så passar det betydligt bättre in

Haha...nja det där var nog största lögnen du dragit va? Hur många nakenbilder har du sett av mig? Sen vänder vi på det.... Sen om jag dreglar över dom hör inte hit...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Lotta) skrev 2014-08-10 18:43:13 följande:

Hej! Ny här! Hoppas man får vara med?

Vart hittade du den där bilden om man får fråga?
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-08-10 19:08:51 följande:

Ni får lite jeansrumpa i brist på annat

Den rumpan och dom låren mot den där höften...ja dom gifter sig väl med jeansen...det var ursnyggt! Här är en iaf som är svag för jeansrumpa helst en sådan där en!
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-08-10 19:44:09 följande:
    Tack raring Hjärta

Du är då bedårande underbar du...!Hjärta Tack själv för alla fantastiska bilder du gett oss!  
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-08-10 22:18:29 följande:

En detalj av mig ni inte sett förut! Är lite lockigare naturligt dock

Otroligt vackert glänsande hår du har alltså...lyfter lite lätt på det för att killa dig med smygande fingerspetsar i nacken och på sidan av halsen för att sedan tjuvsniffa lite lagom diskret i svallet!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-10 22:42:00 följande:

Då var det snart dags att gå och sova så jag har tagit av mig min BH och så här ser det ena bröstet ut utan BH.

Väldigt fint...hade inte trott annat heller!
Svar på tråden Helkroppstråden