-
Haha...du och jag kan gärna bli polare!Anonym (:) 6) skrev 2014-08-09 10:57:40 följande:
Din byst är allt för ljuvlig den att titta på...jo hela du är ljuvlig men man måste ju kommentera det man ser vettu!
Tack för bilden...välkommen åter!
-
Din kamera du bestämmer!Anonym (:) 6) skrev 2014-08-09 11:07:01 följande:Visst kan du få låna den, men då får du posta en bild som kompensation!
Du kan tom få ta korten själv om du är snäll....och naken!
-
Är ett fint och vackert collage så det är väldigt lätt att vara förlåtande...men lite känner jag för bestraffning men det är jag det!goaskalice skrev 2014-08-09 10:59:38 följande:Det blev alldeles för sent igår och jag hann inte fota någonting. Blir ett repriscollage i färg istället. Sorry.
-
Akta dig eller chefen kanske ska akta sig...kanske han som kommer...ja i byxorna!Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-09 11:47:57 följande:Bjuder på en jobb bild med kläder kan ju inte stå naken ifall chefen kommer ju
Jävla fint jeansarsle alltså...!
-
Haha...jag hade hjort det om skämtet var till mig!Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-09 15:15:26 följande:Tack, men jag jobbar helst själv Tack så mycket, men i morgon får det nog bli mindre kläder Tack så mycket Är nog inte bara chefen som jag ska akta mig för finns ju en hel flock av män på jobbet.....hahahaha, där fick jag till det, troligtvis bara jag som fatta det...
Tack du, bara att visa ditt jeans arsle
Nix...glöm!
-
Nej nej för fan...det är bra så!Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-09 18:20:23 följande:Hmm för urringat??
Gillar hur du...klär dig...nynaken!
-
Riktig fin du!Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-09 18:34:26 följande:Nä, jag ska inte gå ut naken
Får bli denna
Läcker....mja kanske...riktigt läcker..
Öööö ja!
-
Haha....Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-10 01:56:48 följande:Vafan å allt man får efter denna kväll är och lyssna på kompisen som får till det :-O
Är rätt sugen själv ju
Stackars...
-
Men det är inte lördag hela veckan!Anonym (Nyfiken) skrev 2014-08-09 23:04:02 följande:Sexigt småsugen! Som sagt, det är ju lördag så jag går och lägger mig tidigt. Synd vi inte firar lördag ihop du och jag.
Är en dag i dag med...brun är du då så man tappar hakan.
Ja brun och snygg...ja snyggt!
-
Nej det här går inte...
Godnatt på er snuskhumrar!