• Noname00

Helkroppstråden

Gott nytt år till er alla mina vänner Solig

• Quexet
    Pillare skrev 2015-01-01 18:32:17 följande:
    Får jag komma och dricka med dig?
    Då måste du ta med dig eget vin, för mitt vill jag ha för mig själv! Cool
    lynx800 skrev 2015-01-01 18:34:56 följande:

[quote=74605158][quote-nick]Quexet skrev 2015-01-01 17:47:26 följande:[/quote-nick]Det känns lite kyligt i tråden just nu, så jag får väl försöka lätta upp lite med en bild! [/Mmmmm nice mera på dej snygging kram

Tack! Solig
    Jonte71 skrev 2015-01-01 18:35:45 följande:
    SoligSkålSoligSkålSoligSkål
    Skål dåe! Skål

• Quexet
    Aros02 skrev 2015-01-01 19:13:54 följande:
    Välkommet Quexet!
    Solig
    Prinsessan 83 skrev 2015-01-01 20:05:11 följande:

Äsch sluta tjaffsa! Kramas mera

Håller helt med! Hjärta
    Anonym (JangoFett) skrev 2015-01-01 20:21:23 följande:

Så vi får sluta med drama, och bara vara smakfullt avklädda istället. :D

Helt rätt! Drömmer
    Noname00 skrev 2015-01-01 20:48:18 följande:

Gott nytt år till er alla mina vänner Solig

God fortsättning! Solig

• Aros02

Önskar alla o tråden en trevlig fortsättning på kvällen. Tänker inte va partypooper mer!

De som fattat vad jag vill ha sagt har förmodligen gjort det för länge sen. Andra kommer aldrig förstå men det är lugnt!

• Anonym (NT)

Du får jättegärna tycka att jag är otrevlig. Men du måste förstå att man kan framstå på ett sätt i tråden som inte visar sanningen? Det finns många här som känner mig som vet att jag inte är sån. Jag tycker att man ska följa reglerna, och gör man inte det får man räkna med tråkiga kommentarer. Du behöver inte hålla med mig om det. Detta är ju ändå ett diskussionsforum! =74606106][quote-nick]Anonym (Jane Doe) skrev 2015-01-01 20:44:14 följande:[/quote-nick]

Anonym (NT) skrev 2015-01-01 20:23:51 följande:
    Det var väl kanske det jag menade med "för en gångs skull" hörru. Sen att det råkade vara så att jag var otroligt uttråkad den kvällen och bara satt och skrattade för mig själv åt alltihop är ju en annan femma ;) Måste ju roa sig på nåt sätt! Er diskussion kändes inte riktigt lika roande!
    Ja, då är det ju ställt utom tvivel att dina bilder är snyggare än du är trevlig. [/quote]
  • Börjaom2014
    Tessos skrev 2015-01-01 20:16:37 följande:

Gott Nytt År på er!

Vilken tråkig stämning det var här för tillfället. Hoppas det blir bättre.

Jag lade in några bilder här för nån månad sen under nicket "ny i tråden". Men orkar inte vara anonym längre.

Hoppas ni alla hade en underbar nyårsafton

Söt o sexig :)
  • Aros02
    Prinsessan 83 skrev 2015-01-01 20:05:11 följande:

Äsch sluta tjaffsa! Kramas mera

Ok, jag har slutat. Här får du en kram!
  • Aros02
    Quexet skrev 2015-01-01 20:51:24 följande:

Håller helt med! Helt rätt! God fortsättning! 

God fortsättning Quexet!

Sorry!
  • Anonym (Kaponjär)

Nej vad gör ni med tråden? Stefan Löfvéns "Käbbel" har aldrig passat så bra som här. Gick in här för att tjuvkolla lite men ni kan ni, trodde ni var lite småfulla och klätt av och kramades, men ni är ju spiknyktra nästan hela högen. Ja jag återvänder till kloakerna som den lilla pissråtta jag är men ni kan väl ropa i toan sen när ni börjar partyt!

• Anonym (Kaponjär)

Ja jo, en annan sak. Till er andra Kaponjärer i alla andra trådar. Det finns bara en, avsett hur mycket du postar så kommer du aldrig bli jag. Tror världen redan har nog av en som mig och vi behöver inte fler. Du sitter nog och fnittrar som en liten 14 åring men du tröttnar nog snart och inser att det inte var så kul trots allt. Jag har bara postat som Kaponjär här och så kommer det att förbli. Kul va???