• Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-02 11:54:37 följande:
    Brukar inte behöva klösa klorna [/quote] Säkert! Men blomsprutan åker fram om du börjar pinka in revir bara då att du vet, ja och kopplat med!
    Jag är inte mycket för revir, men det där med kopplat är nog mer min grej
  • Anonym (pillllan)
    straight arrow skrev 2015-01-02 12:03:19 följande:
    Tack inte är jag särskilt ovanlig, finns här, är här och smälter in i mängden väldigt bra! Eller du kanske menade ovanlig på något annat sätt?! Haha
    Noname00 skrev 2015-01-02 12:10:39 följande:
    [quote=74608537][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 11:23:51 följande:[/quote-nick]

Kan erkänna att den där vill man hålla i smile5.gif
    Hårtofsen?  (Hoppas jag) 

• lynx800
    villaste skrev 2015-01-02 12:07:41 följande:

God morgon på er alla

Ja, morgon för har inte orkat gå upp för tidigt idag, och hunnit med en kopp kaffe idag, och då är det morgon än

Oj dom där vill jag smeka och smaka på och resen av kroppen mmmmm
  • JonasJ
    villaste skrev 2015-01-02 12:07:41 följande:

God morgon på er alla

Ja, morgon för har inte orkat gå upp för tidigt idag, och hunnit med en kopp kaffe idag, och då är det morgon än

Wow.... God morgon på dig, Finns kaffe här till dig :)
  • Tyler

[quote=74608537][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 11:23:51 följande:[/quote-nick][/quote]

Vansinnigt sexig bild

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 12:16:18 följande:

Jag är inte mycket för revir, men det där med kopplat är nog mer min grej

Pinkerillan... Säg det istället till dom som får torka efter dig och inte mig! Ja nu menade jag ju inte som nöje utan som regelrätt bestraffning, du är ju pervers!
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-02 13:13:58 följande:
    Pinkerillan... Säg det istället till dom som får torka efter dig och inte mig! Ja nu menade jag ju inte som nöje utan som regelrätt bestraffning, du är ju pervers! smile2.gif
    Hahaha...kärt vuxen har många namn...ja jag kan ju inte förneka att jag är pervers och tydligen inte du heller hahahah,  samma plats? Samma ställe? Samma tid? 
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 13:21:03 följande:

Hahaha...kärt vuxen har många namn...ja jag kan ju inte förneka att jag är pervers och tydligen inte du heller hahahah,  samma plats? Samma ställe? Samma tid? 

Haha jag är en torrboll så det där köper ingen!

Haha nu har du drömt igen! Hur många gånger ska vi gå igenom det här, det är inte mig du har träffat det är någon annan, kanske någon av dom andra Kaponjärerna som vill vara mig.