• zingho2

Helkroppstråden

Prinsessan 83 skrev 2015-01-01 20:05:11 följande:

Äsch sluta tjaffsa! Kramas mera

Kram ;)
  • Jonte71
    Prinsessan 83 skrev 2015-01-01 20:05:11 följande:

Äsch sluta tjaffsa! Kramas mera

KRAM!

Blir man advance kan man även säga, Sluta tjafsa börja kyssas mera! Fast det gör jag inte med vem som helst!
  • Jonte71
    Tessos skrev 2015-01-01 20:16:37 följande:

Gott Nytt År på er!

Vilken tråkig stämning det var här för tillfället. Hoppas det blir bättre.

Jag lade in några bilder här för nån månad sen under nicket "ny i tråden". Men orkar inte vara anonym längre.

Hoppas ni alla hade en underbar nyårsafton

Trevligt att du visar ditt ansikte, du är söt!

Gott Nytt År på dig med!
  • Jonte71
    Quexet skrev 2015-01-01 20:49:03 följande:
    lynx800 skrev 2015-01-01 18:34:56 följande:

[quote=74605158][quote-nick]Quexet skrev 2015-01-01 17:47:26 följande:[/quote-nick]Det känns lite kyligt i tråden just nu, så jag får väl försöka lätta upp lite med en bild! [/Mmmmm nice mera på dej snygging kram

Skål dåe! Skål

SKÅL!
    Bjöd dig gärna på mer än ett glas. Tungan ute
  • Jyns79

Gott Nytt År på er!

Vilken tråkig stämning det var här för tillfället. Hoppas det blir bättre.

Jag lade in några bilder här för nån månad sen under nicket "ny i tråden". Men orkar inte vara anonym längre.

Hoppas ni alla hade en underbar nyårsafton smile1.gifphp0Murpl85963.jpg

Tack för att du inte är anonym längre, för en sån snygg kvinna som du är skall inte vara anonym
  • Anonym (NT)

Modigt av dig :) Blir så imponerad av er som vågar visa! :)

Gott Nytt År på er! Vilken tråkig stämning det var här för tillfället. Hoppas det blir bättre. Jag lade in några bilder här för nån månad sen under nicket "ny i tråden". Men orkar inte vara anonym längre. Hoppas ni alla hade en underbar nyårsafton

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (NT) skrev 2015-01-01 23:23:03 följande:
    Modigt av dig :) Blir så imponerad av er som vågar visa! :)

Från det ena till det andra. Den bilden som blivit avmålad av dig är väldigt orättvis på många sätt, jag har varit privilegierad att verkligen fått lära känna dig och du är så totalt motsatsen av det där... Inte en gång så har du varit otrevlig mot mig, du har lätt att locka en till skratt och det är jävligt lätt att gilla dig. Nu skriver jag inte detta för att smöra, men jag anser att fan att du är underbar som person och önskar att fler kunde se det och inte haka upp sig på ord och formuleringar som inte passar den som läser. Är svårt att tvätta av en stämpel som man får tyvärr men problemet ligger mer på den som misstolkar och har fördomar än den som kanske råkat formulerat sig så inte alla förstår budskapet. Nej jag håller med faktiskt om kön, ja i ett öppet forum gör det sig väldigt dåligt och läser man ts så finns det ju markering kring detta. Så går man emot det får man nog tåla att höra faktiskt, sen den som tolkade att det var bilden du syftade på var nog bara dennes hjärnspöke som var pådrivande och inte det sakliga... Nu hoppas jag att alla här inne kan hålla en godare ton mot varandra, är tråkigt att se ett sönderfall av något som ska vara kul för alla inblandade inom ramarna som ts och familjeliv satt upp. Tack och hej...
  • Newbe sept
    villaste skrev 2015-01-01 12:15:48 följande:

Gott nytt år på er alla hoppas att ni haft en trevlig natt, här har det vart väldigt ensamt

Väldigt trevligt att se iaf, trots din ensamhet.. ;)
  • Newbe sept
    Anonym (mmmh) skrev 2014-12-30 09:12:12 följande:

Lite ensamt här, va har ni för er på nyår då? :)

Fantastiskt, helt enkelt, fantastiskt!! :D