• crono

Helkroppstråden

Påven Johanna skrev 2015-01-26 18:37:40 följande:
    Nu när du pratar om att du är estet ut fingerspetsarna, så kom jag på vad det var jag ville fråga dig! Vad var du egentligen utklädd till när du skulle på dejt? Jag kunde inte gissa vad du skulle föreställa. 
    "estet ut i fingerspetsarna" vs dejtbilden. That has got to hurt...klockrent Johanna.Flört
  • Aros02
    Jon the papa skrev 2015-01-26 21:36:32 följande:

Jo då och det är ju din fulla rätt att se det som du ser det :) 

Att positiva ord gör gott det är såklart sant. Och även det motsatta är ju sant. Positiva ord har väl ingen någon gång mig veterligen talat illa om. Och negativa ord om utseende i denna tråd är ju rätt avskyvärt. Däremot va jag bara med om det någon gång i begynnelsen när det va någon väldigt smal som la upp bilder på sig som fick utstå en del bitterheter. 

Kan du ge en stor variation utav kroppar komplimanger då är det väl bara ett stort "fuck yea!" på den. Go for it. 

Det är ju bara du som vet ifall du ger oärliga positiva kommentarer, vilket inte är "fel" Däremot så är de ju i realiteten tomma då. Fast då de kommer i textform så lever man ju i den underbara världen "internet" här. Så är de upplyftande ord så "go for it" liksom. Är ju inget "dåligt". 

Men nu handlade det om avsaknaden utav kommentarer kontra massa kommentarer. Många känner ju att tycker man inte någonting är kanske fint/attraktivt/stilfullt/osv så kommenterar de helt enkelt inte om det. Varför skulle man det? 

Men man får gilla olika :) Och så länge som man inte skriver något dumt mot någon annan så får man ju änna göra som man vill. 

Men jag kommer aldrig skriva något som jag inte tycker. Då går jag liksom emot mig själv. Och så verkar ju mer tycka också. Eller så missar man bara en hel jävla massa bilder då sidorna rasar på i grym takt XD 

En har ju annat att göra på dagarna ibland också :D

Är avsikten och intentionen god så får orden automatiskt kraft, väldigt enkelt. Att skriva positivt när man tänker negativt fungerar inte särskilt länge!
  • Ja tack
    llawgaddar skrev 2015-01-26 21:16:38 följande:
    Postar en vanlig bild på min vanliga bringa :p. Är inte så konstnärlig av mig så detta får duga.
    Jag kan titta lääänge på den bilden. Drömmer
  • llawgaddar
    Ja tack skrev 2015-01-26 21:58:16 följande:

Jag kan titta lääänge på den bilden.

Tackar och bockar värmer mitt hjärta :)
  • Arcnice

Känns som att jag behöver en bättre kamera än mobilen och kanske ett stativ för att kunna göra mer konstnärliga bilder.

Har dock några idéer som jag tror jag ska testa när jag får tid.
  • Jon the papa

Haha en får ta till maten då konstnärliga ådran falnat ikväll XD

(fick ta till toan för adekvat ljussättning XD Förtäring sker på annan plats :D ) 

Men till er alla goa i tråden nu innan man ska sussa :) 

• Jyns79
    virrisen skrev 2015-01-27 07:53:46 följande:

God morgon! :)

phpxmJXB673201.jpg

Godmorgon! Min morgon blev genast mycket bättre ;)