• Tom Araya

Helkroppstråden

Beverly Marsh skrev 2015-01-26 18:25:58 följande:

När  jag dejtar någon eller har förhållande ger jag inte den typen av komplimanger till andra killar, därför blir det inga kommentarer till killarna från mig just nu.

Då borde du väl inte titta heller...Obestämd

Tjejerna i tråden är lite mer påhittiga också, här leks det med kläder, skor, duschande mm och en jäkla massa poser. Det kan man väl knappast säga att vi får tillbaka? Flört

Det är väl olika vad som ges tillbaka och här är det ju uppenbart att tjejerna inte ger tillbaka vad killarna ger d.v.s. kommentarer på bilderna som läggs upp.

• Anonym (pillllan)
    Tom Araya skrev 2015-01-26 18:30:30 följande:
    Med erfarenhet från en egen bildgrupp om av vad kvinnorna önskar se på bild från killar/män:
    Hela kroppen, helst med ansikte.
    Underarmar och händer.
    Rygg och skuldror.
    Torso, gärna även med axlar och överarmar.
    Rumpor.
    Ben.
    ...och ja, de gillar att se kukar med, hårda erigerade kukar, men helst då lite mer än bara den i närbild.

Jag kan säga att de bästa bilderna är när killarna har bar överkropp och byxor! Att se en snorre mitt i bild ger mig faktiskt inte alls mycket....
    Det är mer eggande att få "fantisera" om hur det ser ut där nere
  • Påven Johanna

När  jag dejtar någon eller har förhållande ger jag inte den typen av komplimanger till andra killar, därför blir det inga kommentarer till killarna från mig just nu.

Däremot estetiskt tilltalande bilder förtjänar alltid kommentarer, och det är jag lite dålig på. Men tyvärr syns det inte så mycket sånt från killarna här. Vissa är bra på det dock. Lostens bilder tex brukar ha fin färg, och det är lite jobb bakom, det uppskattar jag som är estet ut i fingerspetsarna Glad

Sen ja, jag har en viss typ av manskropp jag gillar, och jag skulle aldrig kunna ge en komplimang jag inte menar.
    Få riktigt ärliga komplimanger smäller högre än många kommentarer hit och dit på alla bara för att man "ska".

Tjejerna i tråden är lite mer påhittiga också, här leks det med kläder, skor, duschande mm och en jäkla massa poser. Det kan man väl knappast säga att vi får tillbaka? Flört

Nu när du pratar om att du är estet ut fingerspetsarna, så kom jag på vad det var jag ville fråga dig! Vad var du egentligen utklädd till när du skulle på dejt? Jag kunde inte gissa vad du skulle föreställa. 
  • Pentra
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-26 18:35:41 följande:
    Jag kan säga att de bästa bilderna är när killarna har bar överkropp och byxor! Att se en snorre mitt i bild ger mig faktiskt inte alls mycket.... Det är mer eggande att få "fantisera" om hur det ser ut där nere

Word!
  • Beverly Marsh
    Tom Araya skrev 2015-01-26 18:34:45 följande:
    Då borde du väl inte titta heller...Obestämd

Det är väl olika vad som ges tillbaka och här är det ju uppenbart att tjejerna inte ger tillbaka vad killarna ger d.v.s. kommentarer på bilderna som läggs upp.

Jag hänger inte här nu för att titta på killarna, när har jag påstått det?

Så du tycker alltså att det är kommentar för kommentar som gäller? Om någon säger att jag är fin måste jag automatiskt säga att den är fin? Helt orimligt.
  • Beverly Marsh
    Påven Johanna skrev 2015-01-26 18:37:40 följande:
    Nu när du pratar om att du är estet ut fingerspetsarna, så kom jag på vad det var jag ville fråga dig! Vad var du egentligen utklädd till när du skulle på dejt? Jag kunde inte gissa vad du skulle föreställa. 
    Utklädd? Jag hade en kjol och blus på mig. Blir förvånad att jag får en sån kommentar från dig som alltid är så trevlig.
  • Anonym (Jane Doe)

Jag tycker att man kan se till att de flesta blir kommenterade, alla faller väl någon i smaken och då kan ju den personen försöka orka ge en komplimang/kommentar. Männen ids ju uppenbarligen göra så. 

• Quexet
    Pentra skrev 2015-01-26 16:15:15 följande:

Grymt snyggt! ... /Pentra
    Tack vackra du! Solig
  • Tom Araya
    Beverly Marsh skrev 2015-01-26 18:41:55 följande:
    Jag hänger inte här nu för att titta på killarna, när har jag påstått det?
    Du menar att jag ska tro på att du hänger i den här tråden bara för att läsa och skriva, men blundar för alla bilder för att du nu har kille... Drömmer? Behöver jag skriva vad jag tror om det? Flört
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Jane Doe) skrev 2015-01-26 18:44:48 följande:
    Jag tycker att man kan se till att de flesta blir kommenterade, alla faller väl någon i smaken och då kan ju den personen försöka orka ge en komplimang/kommentar. Männen ids ju uppenbarligen göra så. 
    För mig handlar det så mycket om personen bakom bilden! Kan man bjuda på sig och visar humor och charm, så blir en bild så mycket finare...