• Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Beverly Marsh skrev 2015-01-26 19:03:46 följande:
    Nej jag tittar på kvinnorna istället Flört Poängen är att jag inte gör något som jag inte skulle kunna berätta för min partner och veta att han är ok med.

Jag blundar inte för bilderna, men jag tittar inte på dom med ett sexuellt intresse. Precis på samma sätt som jag inte tittar på varenda karl jag ser på stan med ett sexuellt intresse. Jag har inget behov att det när jag dejtar den snyggaste kille jag sett. Och sen har jag aldrig påverkats särskilt mycket av bilder på män. Jag går igång mer på beskrivande text och fina ansikten Glad
    Att se bilderna på ett sexuellt intresserat sätt, det var längesen jag gjorde det det fanns en och det var bara den, som fångade mitt "intresse" eller hur man nu ska skriva.. Nu ser jag på bilderna för att se allas olikheter och att det är roligt att titta på många fina män och kvinnor
  • Fröken36

Ibland hinner man ju inte kommentera för att man sitter med hakan i knät. Har funnits massor med både män och kvinnor jag inte kommenterat.

{#emotions_dlg.flower} Ni är inte bortglömda {#emotions_dlg.flower}.....
    ..

Mount me
  • Beverly Marsh
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-26 19:21:51 följande:
    Nu ser jag på bilderna för att se allas olikheter och att det är roligt att titta på många fina män och kvinnor smile1.gif
    Ja precis, så skulle jag ju skrivit med Solig
  • Pentra

Faktiskt skönt att jag och min sambo är öppna och ok med det mesta. Vi båda kan, utan den andres misstycke eller svartsjuka, se på och låta våra ögon och andra sinnen fröjdas över det som är vackert oavsett om det gäller ting, djur, natur eller människor etc. Det är inte logiskt för oss, tjej och kille, att ett livspartnersskapsförhållande samtidigt skulle innebära att man aldrig mer fick se på det motsatta könet med glädje. ... Snart dags att flukta vidare i tråden igen... ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra
    NyblivenVuxen skrev 2015-01-25 23:53:40 följande:

Välkommen till vuxenvärlden du NyblivenVuxen. Naturligt fina och glada bilder på dig! ... /Pentra
  • k14
    Fröken36 skrev 2015-01-26 19:29:23 följande:

Ibland hinner man ju inte kommentera för att man sitter med hakan i knät. Har funnits massor med både män och kvinnor jag inte kommenterat.

Ni är inte bortglömda .....

..

Vad undervisar fröken ?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Jane Doe) skrev 2015-01-26 19:15:04 följande:
    Och du Kaponjär, du är som en hel gondoljär av lust och kättja. Om din snorre jag ständigt fantiserar, både när jag onanerar och när jag formaterar.  Annars tyckte jag att du hade en mer än skapligt bra arm faktiskt. 

Haha så romantiskt... Min lilla är inte mycket att fantisera om, blir en väldigt liten fantasi isf.
  • Quexet
    Fröken36 skrev 2015-01-26 19:29:23 följande:

{#emotions_dlg.flower} Ni är inte bortglömda {#emotions_dlg.flower}.....
    ..

Vacker som vanligt. {#emotions_dlg.flower}

Blev lite inspirerad av naket, så... Oskyldig

• Anonym (Louisa30+)
    Quexet skrev 2015-01-26 20:28:32 följande:

Vacker som vanligt. 

Blev lite inspirerad av naket, så... 

Ni är så himla modiga och era bilder är superfina!