• Quexet

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2015-01-26 18:34:45 följande:
    Då borde du väl inte titta heller...Obestämd
    Beverly Marsh skrev 2015-01-26 18:25:58 följande:

Tjejerna i tråden är lite mer påhittiga också, här leks det med kläder, skor, duschande mm och en jäkla massa poser. Det kan man väl knappast säga att vi får tillbaka? Flört

Det är väl olika vad som ges tillbaka och här är det ju uppenbart att tjejerna inte ger tillbaka vad killarna ger d.v.s. kommentarer på bilderna som läggs upp.

Jag är mer intresserad av alla vackra kvinnor Flört 
    Men visst är det dåligt med kommentarer till karlarna, fast man har sett väldigt mycket vackert.
  • Tom Araya
    Beverly Marsh skrev 2015-01-26 18:41:55 följande:
    Så du tycker alltså att det är kommentar för kommentar som gäller? Om någon säger att jag är fin måste jag automatiskt säga att den är fin? Helt orimligt.
    Nejnej, inte på ett personligt plan utan lite mer allmänt. Jag läste det som lite klagomål på att killarnas bilder var mer fantasilösa och tråkiga än tjejernas och där tyckte du att ni tjejer inte fick tillbaka vad ni gav....känner du igen resonemanget?
  • Beverly Marsh
    Tom Araya skrev 2015-01-26 18:52:15 följande:
    Du menar att jag ska tro på att du hänger i den här tråden bara för att läsa och skriva, men blundar för alla bilder för att du nu har kille... Drömmer? Behöver jag skriva vad jag tror om det? Flört
    Nej jag tittar på kvinnorna istället Flört Poängen är att jag inte gör något som jag inte skulle kunna berätta för min partner och veta att han är ok med.

Jag blundar inte för bilderna, men jag tittar inte på dom med ett sexuellt intresse. Precis på samma sätt som jag inte tittar på varenda karl jag ser på stan med ett sexuellt intresse. Jag har inget behov att det när jag dejtar den snyggaste kille jag sett. Och sen har jag aldrig påverkats särskilt mycket av bilder på män. Jag går igång mer på beskrivande text och fina ansikten Glad
  • Illusion
    Jon the papa skrev 2015-01-26 17:07:53 följande:

Sen är väl kanske också kvinnokroppen lite vackrare rent generellt även för kvinnor typ XD

No no. Manskroppen är yummi. 
  • Påven Johanna
    Beverly Marsh skrev 2015-01-26 18:43:27 följande:
    Utklädd? Jag hade en kjol och blus på mig. Blir förvånad att jag får en sån kommentar från dig som alltid är så trevlig.
    Oj, pinsamt. Förlåt. Skäms
  • Beverly Marsh
    Tom Araya skrev 2015-01-26 18:57:03 följande:
    Nejnej, inte på ett personligt plan utan lite mer allmänt. Jag läste det som lite klagomål på att killarnas bilder var mer fantasilösa och tråkiga än tjejernas och där tyckte du att ni tjejer inte fick tillbaka vad ni gav....känner du igen resonemanget?
    Det var inte ett klagomål utan ett exempel på varför killarnas bilder kanske inte får lika mycket kommentarer. Men jag vet ju inte varför många av tjejerna är dåliga på att kommentera. Jag vet att jag inte har gett lika mycket som jag har fått, och jag är grymt tacksam för alla fina ord. Men i mitt fall handlar det mest om jag gillar bilden i sin helhet, och inte bara kroppen.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Jane Doe) skrev 2015-01-26 18:44:48 följande:
    Jag tycker att man kan se till att de flesta blir kommenterade, alla faller väl någon i smaken och då kan ju den personen försöka orka ge en komplimang/kommentar. Männen ids ju uppenbarligen göra så. 

Precis, gud vad du är vacker Jane... Dina läppar är som små rosenknoppar.
  • Anonym (Kaponjär)

Föresten vad bråkar vi om idag då?

• Anonym (Kaponjär)
    Påven Johanna skrev 2015-01-26 19:08:43 följande:
    Oj, pinsamt. Förlåt. 

A precis, pinsamt som vanligt i framtiden.
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-26 19:11:37 följande:

Precis, gud vad du är vacker Jane... Dina läppar är som små rosenknoppar.
    Och du Kaponjär, du är som en hel gondoljär av lust och kättja. Om din snorre jag ständigt fantiserar, både när jag onanerar och när jag formaterar. 

Annars tyckte jag att du hade en mer än skapligt bra arm faktiskt.