Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Solstrålarna

görabebis skrev 2013-03-06 19:56:54 följande:
    Misskaos va skönt ändå att det inte va något kvar! O ja vissa veckor vill man bara ska gå fortare än fortast! Hoppas vi får riktigt fint vårväder i gbg i helgen.
    Tyckte bm att du skulle hoppas över 1 månad eller var det bara o fortsätta o försöka?
    Förra året var jag sjuk många ggr jag med.. Åkte på allt som gick, min bror försökte ta sitt liv, bytte medicin, ja 2013 välkomnades varmt av mig :) men allt tråkigt gjorde dock att jag fick lite barnlängtan.. Har haft istort sätt noll längtan innan.

Jag var hos en gynekolog (läkare) inte bm... Hon sa att jag inte ska hormonstimulera denna cykeln. Det finns ingen vetenskap som säger att jag inte får bli gravid. Däremot så var det bra att kolla allt så jag inte hade ett X eller ngt kvar, för en graviditet på en slemhinna med lite av en gammal graviditet kvar kan bli väldigt trist.
    Så nu väntar jag. Jag får ju ingen ÄL av mig själv, utan måste hormonstimulera fram det. OM slumpen drar till med en ÄL (det händer väl ibland..) så fine. Försöker nu tänka att en vårbebis vore kul! INgen tjock vinteroverall att ta på, ingen mössa etc. Fast sonen var söt i sin overall som han nästan försvann in i *s*

Konstigt vad saker som händer kan dra igång processer, elle rinte så kontsigt kanske. När livet och döden kommer så där nära omvärderar man, Och kanske växer man.
    Vi ska få kallt! en dag skulle det bli -9 på natten. Jag vill ha värme och min cykel nu, slippa spårvagnarna.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Det brukar ta 4-6veckor efter mf innan ny mens kommer. Kan det vara älblödning? Och lite äl smärta?

Minnas inte hur det var sist, nu var det ju så himmla tidigt.

babylängtan20 skrev 2013-03-09 01:55:37 följande:
    hej tjejer fortfarande inte testat om hcg:t försvunnit pga väntan på testerna ..

men nu är det 1 månad sen jag gjorde cytotecbehandlingen och jag har haft svag,dov mensvärk i några dagar lite till och från under dagarna knappt så det känns men man märker det ..

har inte haft ömma bröst överhuvudtaget inte nu heller och idag nu fick jag som en ljuuusljusrosa beige flytning som det var yttepytte gammalt blod  tänkte de kn vara spottings men mer kom inget och jag har inga ömma bröst överhuvudtaget inte svullen om magen som innan mens och mina spottings brukar vara orange-röda :S  ååh vill bara veta vad det kan vara :/   ni som haft missfall innan hur var de för er sen ? när kom mensen? hur var pms:en innan mensen osv?

jag blir galen på detta snart :p

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-03-10 22:11:02 följande:
    jag vet inte alltså mens är mörkrött och tjockt men detta är ljusrött/rosa emellan åt och vattnigt :s bm visste inte vad de kunde vara hon föreslog att göra ett graviditets test så så fort de kommer blir de att testa :) vet ju att kroppen kan vara lite obalans men detta är vattnigt :S
    Kan dom inte kolla med ett VUL?
  • MissKaos

VAB med febrig son. Han är superpigg, det är inte jag.. han har ju hållt mig vaken under natten. 39 i natt efter Alvedon. Ipren med sen somnade han. NU feberfri. Precis samma igår.

• MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-03-11 20:06:52 följande:
    gjorde test idag hmm vet inte vi stirrade opss blinda på det men man kunde skymta något litet i verkligheten tror vi iaf kör ett nytt test imon :)

Testa ett nytt foto Tungan ute svårt att se..
    Och ett nytt test immorgon, antar du har köpt 10pack? Mina finns bakåt i tråden om du vill jämföra.. (klicka på "visa endast" under min fina arga tant.
  • MissKaos
    3 barns mamma84 skrev 2013-03-08 21:52:08 följande:
    Tack sa ni ha jag mår skit dåligt vill bara försvinna.
    Läcker mellan benen och näsan och huvudvärk ont i kinden ont i halsen hostar så jag spyr  
    Blääää
    HUr går det?
  • MissKaos

Pos aäl test idag! Passande till helgen. Blev glad gubbe redan igår men inte fullt pa de andra teststickorna. Idag bade glad gubbe och fullt pa stickorna. Har haft ordentligt ont sedan i onsdags och massor med fertila flytningar. Snart dax for väntan pa bim igen. Försök6.

Hur är läget i tråden?

• MissKaos
    Soffan skrev 2013-03-15 07:15:54 följande:
    Härligt! Bara att ligga på från ooch med idag Skrattande 

..eller igår Oskyldig..
    Hoppas det inte är ÄL cystor bara. Utan riktig Äl! Jag har ju en tendens att få cystor.
    CA5 skrev 2013-03-15 08:09:00 följande:

Vad bra! Låter som en dunder äl ;) Kör på!

Jag väntar mest in mitt vul som är nästa fredag. Mår annars väldigt illa, trött, lätt irriterad, molvärk och öm i brösten. Har även fått utslag på ryggen som jag väldigt gärna vill att doktorn ska kika på.

Känner mig inte alls het med andra ord ;)

Nä, minns att man var rätt sliten i början. Och så fick jag ju mage meddetsamma så jag såg rätt tjock ut, byxorna klämde, kissenödig konstant, illamåeende, finnar och gråtig *s* Sexy baby!

tidigtVUL är bra så slipper man oroa sig.

Jo, flytningar. Äckliga detaljer: Jag har fått ut säkerligen 1 msk äggvita (ej genomskinlig) i trosorna för ngn dag sedan x flera. Förrgår tror jag. Ganska vidrigt faktiskt. Gick nog bygg any bro till danmark med det. Alldrig fått så mkt förrut? Får ni det? iiieeeeuuuu
    3 barns mamma84 skrev 2013-03-13 07:54:23 följande:
    Lycka !!! igår slutade mensen
    Härligt! Dax för lite samvara med mannen snart då. Eller som man säger ." Cotius får ske vid för conceptionen gynsamt tillfälle" har nog jobbat som syrra för länge nu Eller ska man dra den som en raggningsreplik ikväll? Älskling, det är för conseption gynsam tidpunkt för cotius nu. Kan du tänka dig?? *fnissar* 
  • MissKaos
    görabebis skrev 2013-03-15 10:38:44 följande:
    Du o jag följer äl ganska exakt tror jag misskaos! :) fick gladgubbe i dag. Tar det dock lite 'lagom' här, men det vi har lust o tid för får det bli.
    Hade oxå rejäl äl-flytning igår! O då va d definitivt neg enl testerna.. Hur tidigt brukar de komma? Trodde de kom mer i anslutning till äl, men innan har jag aldrig funderat o 'känt' min kropp som nu när d kommer till äl,mens,pms etc.. För jag borde ju få äl om ca 24-36 timmar eller vad d brukar va efter possitivt test.. Jaja, än känns allt lungt med bli-gravid får väl se om några månader (om d ej tagit sig innan såklart) hur man känner då.

CA5 1 vecka kvar nu bara då! Spännande.
    Ja, denna cykeln gör vi det! Spännande.
    Flytningarna kommer ofta före själva ÄL om jar har fattat rätt?
    3 barns mamma84 skrev 2013-03-15 14:29:29 följande:
    Hahaha GYN undersökning älskling vill du undersöka mig lite
    Mmm Vilka inviter!

• MissKaos

Gissar på äl igår. Nu bara att vänta... och inte hoppas foör mkt.

På väg till ullared lite spontant sådär.

Svar på tråden Solstrålarna