Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Solstrålarna

babylängtan20 skrev 2013-04-07 16:56:49 följande:
    alla sa det men här är ett bevis på att jag hade rätt
    em testet :)

Men -där ser jag något!
    babylängtan20 skrev 2013-04-07 20:17:03 följande:
    men detta är 3e svaga positiva.. dessa är ifrån billiga tester och de är rosa streck ''!!

Testa igen imorgon med morgonurin så hoppas vi på starkare! Mina var ju med helt otydlig ai början och vissa pos vissa syntes inget osv.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

V6. 5+4 idag.. gar bara och längtar till vul 22/4! Kollar pappret varje gang pa toa. Trött och jättehungrig! Nu ska vädret bli bättre så jag kan börja cykla till jobbet igen. Bra för både magen och vikten och kondisen

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

V6. 5+4 idag.. gar bara och längtar till vul 22/4! Kollar pappret varje gang pa toa. Trött och jättehungrig! Nu ska vädret bli bättre så jag kan börja cykla till jobbet igen. Bra för både magen och vikten och kondisen

• MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-04-10 14:57:54 följande:
    åh då är jag bara ca 1 vecka bakom dig ;) jag med jävla flytn. känns ju som det blöder vrje gåg de sipprar ut :/ men de känns bra hitills :) ja gud här har de varit solsken flera dagar i rad :)

Sol har vi med, men det är ju kallt! På morgonen -5,5 eller så. Pallar inte cykla 10km i den kylan *brr* HEm hade det ju funkat. Synd man inte får ta cykeln på spårvagnen in, så kunde jag trampat hem...
    Vi får se efter VUL! Då får man ju mer besked om hur man ligger till.
  • MissKaos

Går in i v7 idag. Väntar på VUL! Nästa måndag.. Längtar Enda gången jag har längtat efter måndag tror jag
    Börjar svälla både här och där ochhar fått en massa finnar. Snyggt... kombinerat med ett j-a humör.

• MissKaos

V10 nu! Jag mår inte illa längre bara äter och äter. Inskrivna på mvc allt känns ännu overkligt

• MissKaos

Kub görs ju runt v 12 13 vi såg massa då. Såg ut som en apunge tyckte jag. Längtar till kub med denna bebisen. Känns som man kan slappna av sedan.

babylängtan20 skrev 2013-05-02 17:23:18 följande:
    skönt med en liten paus :) försök leva som vanligt bara så går de för de månader jag druckit har vi lyckats bli med barn :) även denna gång :P åhsåmysigt spaweekend låter :)

åhå då har jag UL v 12 (11+3) tror ni man ser bebis då?

för googlade på ul v 11 syns knappt inget då men då räknar man 11+ i v 11 eller räknar man ul v12 fattar inte riktigt :P för de skriver att de gjort ul i v 12 men frågan är om de räknar när de är i 12+ eller om de räknar 12e veckan vid 11+ hahah krångligt detta blev men hoppas någon förstår hur jag menar ;)

ja har komplikationer som vanligt men vi vet orsaken har haft akteriell vaginos men igår tog antibitoikakuren slut så hoppas de onda bakterierna försvann nu :)

ja håller tummarna för er :)

• MissKaos
    Pommac skrev 2013-05-02 19:08:34 följande:
    Nä då det är inga problem. Jag hoppas jag kommer dit snart också. Hur har era symtom varit för er som blivit gravid? Hur var de tidiga symtomen?

Jag vet inte, toktestade så ngt måste jag ju ha känt.. Jag plussade ju långt innan BIM man har väl inte så mkt sympt dom. Jag var väldigt svullen i magen, typ gasig etc. Hade lite ont humöret märkets det nog mest på.
  • MissKaos

Jag fick paket från ellos idag. Gött med mammkläder i garderoben!

• MissKaos

Myrorna på Järntorget. Sen finns det en dyr i Haga. . På Värmlandsg finns mammasretro barn kläder och mammakläder. Bytingrn vid stampen är bäst på barn kläder. Myrorna vd jt är enorm ca 5våningar hsr allt!

görabebis skrev 2013-05-03 20:39:20 följande:
    Misskaos, jag har förstått att du gillar secondhand precis som jag :) vad har du för favoriter i gbg?

Jag kontaktade min neurolog idag. Ska ta nytt ryggmärgsprov om 2 veckor och prata mer om 'graviditetsplan', ibland känns det som om vi är 2 1/2 personer om detta haha.

Tur är väl att min läkare är fantastisk och lätt att prata med. Jag önskar att jag va frisk. Jag VET att det inte går att önska och jag är verkligen så tacksam för att jag mår så här bra som jag ändå gör i min sjukdom.. Men vissa dagar önskar jag det nått så enormt så att det gör ont :( jag har haft en jätte trött vecka, 18 timmars sömn varje dag i 6 dagar trots medicin..

Nä nu ska jag rycka upp mig för idag har faktisk varit ok! 'Bara' sovit 14 timmar inatt och nu grillat oxfile och dricker rödvin. Och snart efterrätt.

Snälla, kan inte jag bli pigg när jag blir gravid ist för som alla andra bli trött. Det är jag ju annars.. Snälla snälla snälla. Tack o skål! Jag njuter med vin för er andra så kan ni njuta för mig hihi

Svar på tråden Solstrålarna