Solstrålarna
em testet :)
Men -där ser jag något!
Testa igen imorgon med morgonurin så hoppas vi på starkare! Mina var ju med helt otydlig ai början och vissa pos vissa syntes inget osv.
V6. 5+4 idag.. gar bara och längtar till vul 22/4! Kollar pappret varje gang pa toa. Trött och jättehungrig! Nu ska vädret bli bättre så jag kan börja cykla till jobbet igen. Bra för både magen och vikten och kondisen ![]()
V6. 5+4 idag.. gar bara och längtar till vul 22/4! Kollar pappret varje gang pa toa. Trött och jättehungrig! Nu ska vädret bli bättre så jag kan börja cykla till jobbet igen. Bra för både magen och vikten och kondisen ![]()
Går in i v7 idag. Väntar på VUL! Nästa måndag.. Längtar
Enda gången jag har längtat efter måndag tror jag
Börjar svälla både här och där ochhar fått en massa finnar. Snyggt... kombinerat med ett j-a humör.
V10 nu! Jag mår inte illa längre bara äter och äter. Inskrivna på mvc allt känns ännu overkligt
Kub görs ju runt v 12 13 vi såg massa då. Såg ut som en apunge tyckte jag. Längtar till kub med denna bebisen. Känns som man kan slappna av sedan.
Jag fick paket från ellos idag. Gött med mammkläder i garderoben!
Myrorna på Järntorget. Sen finns det en dyr i Haga. . På Värmlandsg finns mammasretro barn kläder och mammakläder. Bytingrn vid stampen är bäst på barn kläder. Myrorna vd jt är enorm ca 5våningar hsr allt!