Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Solstrålarna

babylängtan20 skrev 2013-03-24 20:12:07 följande:
    är de normalt efter mitt ma att ha mensvärk sedan ca 1 mars och fortfarande har det ?! 
    Jag tycker fortfarande att du måste gå och kolla dig igen! Så du får ordentligt svar från dom som vet & kan kolla dig ordentligt.
    Jag hade nog gjort en tråd i "fråga BM här på siten"
    Vet inte jag har inte haft ont så länge efter något av mina mf.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Får du ngt svar?
    Jag hade med fått panik och ångest, sådär ska man inte behöva gå och undra!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-03-24 21:05:47 följande:
    hon tycker jag ska ringa gyn hon säger de troligen är hormonerna som spökar eller en infektion..
    jag vet inte vad jag ska tro inte kan alla ge spök?:S jag vet faktiskt inte kanske bara inbillr mig sambon med och kompisen med .. vet inte nåpgot går att se men inte tydligt nog för att ge klartecken :(  och denna mensvärk man haft i ca 1 månad nu tar kål på mig det känns som mensen ska börja hela tiden.. och dessa sura uppstötningar .. jag tycker det är skitjobbigt .. vill bara allt ska vara som vanligt :/ så fort tankarna är på annat jävlas kroppen med mig :/

Jobbigt. Det blir ju ännu jobbigare då när man inte ens kan släppa det en liten stund.
    Ska du inte boka en tid då? Ring imorgon? Om det är en ifektion tex så måste dom ju ge dig antibiotika?
    Dessa jävla spökstreck. Vet inte vad jag ska säga om dom mer än FAN.
  • MissKaos

ha det skont!

görabebis skrev 2013-03-24 22:35:49 följande:
    Hej hopp! Tar en paus i pakningen. Snart thailand :)

Är säker på att det var en mellanblödning jag hade tidigare i veckan. Kroppen känns bra och jag ska njuta o ha det riktigt gott nu! Tror min mens kommer denna månaden, men kanske lika bra det när man åker iväg o vill kunna dricka o äta o få massage :)

Jag kommer titta in här medans jag är iväg :)

• MissKaos

ha det skont!

görabebis skrev 2013-03-24 22:35:49 följande:
    Hej hopp! Tar en paus i pakningen. Snart thailand :)

Är säker på att det var en mellanblödning jag hade tidigare i veckan. Kroppen känns bra och jag ska njuta o ha det riktigt gott nu! Tror min mens kommer denna månaden, men kanske lika bra det när man åker iväg o vill kunna dricka o äta o få massage :)

Jag kommer titta in här medans jag är iväg :)

• MissKaos

Losec år godkänt för gravida numera. Så lida behöver du inte.

• MissKaos

Gjorde ett (det andr aiförp) CB+ imorse.
    Ser ut som igår, dvs jag ser ngt men.. Börjar hoppas. Är livrädd för att hoppas.
    Ska köpa ett tvåpack till och göra ett imorgonbitti igen. Ser det lika ut blir det ett dagen efter med.
    Måste kolla när jag har BIM misstänker att det står den 30 men att det är ngn dag tidigare egentligen.

• MissKaos

Mår fö lite lite ialla.
    Men det är ju inte helt ovanligt innan mensen ska komma

• MissKaos
    Gudinnan skrev 2013-03-25 08:56:32 följande:
    Det låter som om du e gravid  är du säker på att det var ma du hade och inte tvilling graviditet ?

Ja jag har testat neg x flera och haft ÄL
    Men jag vet inte, hoppas hoppas...
    Kan du se  ngt på mitt cb ovan?
  • MissKaos

OjojojOJ!
    Jag har två rosa streck på ett DocMorris. Det okm dock upp så ssvagt att det såg ut som en sytråd inom tiden men blev sedan rosa... Bild kommer i em..
    Gjorde det andra med det syntes svagt på det efter ca 6min men jag had ej hållt mig max 15min. NU, en timme senare syns det...
    Kommer en liten bild i em. eller fem hade packat kameran! Både på morgonens CB+ och dessa.
    KOmmer köpa hem och testa imorgon.

SJUKT nervöst!

Funderar på att kissa nu och inte dricka ngt mer innan jag slutar, Köpa två nya doc och åka hem och testa.

Känner ngt i brösten.

Svar på tråden Solstrålarna