Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Solstrålarna

görabebis skrev 2013-03-18 16:36:03 följande:
    Babylängtan jag tycker också du ska ringa gyn!

Då räknar jag som du misskaos :) äl+2 idag då blir bim 30. Då är vi i thailand. Ska ta med mig några tester ner, men tänker ej testa innan vi åker. Känns förtidigt ändå så blir väl någon dag innan eller på bim om jag kan hålla mig eller om inte mensen kommer innan.
    Har fått hem 10 nya tester från tradera idag.

Går köpa där med. Pharmecy har! Fast dom var inte så billiga.
    Åh, jag hade inte kunnat hålla mig så länge. Inte min starka sida alls!
    Jag har med BIM 30   Men jag har bara 13 dagar luthealfas.
    Jaha. Då väntar vi väl då! *rullar tummarna*
    När åker ni och vart?Varit i thailand innan? Vi har varit där 4 ggr, jag älskar det stället
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

kolla nu detta. later som att livmodern star och nloder lite jela toden. sa kan det nli om man inte har al yex. dom kanske maste neh dig. aven kontroll sa det inte ar en infektion efter mf.

babylängtan20 skrev 2013-03-18 21:18:02 följande:
    jo men det kan ju inte vara några gravrester kvar eftersom vi hade en efterkontroll ca 2 v efter min cytuecbehandling och allt hade kommit ut det såg vi på vul .  nej de gjorde dem inte för jag är för ung jag är bara 20 cellprover tar man när man är 23?

mitt första missfall kom kroppen igång direkt med .. och jag hade försyått om den var i obalans nu okej men då blöder jag antingen längre eller så tar det tid men jag tp skvätter ju lite då och då och går ifrån vanliga flytningar till blod och har mensvärk som känns som mensen ska börja om igen..  och graviditet har jag uteslutit har fått negtivt eller spöktester.   dock sägs det att det kan ta ett tag inna kroppen visar ett plus efter ett missfall eftersom den inte riktigt återställt sig .. men som sagt gyn finns 2,5 mil bort tyvärr :/ så måste boka en tid och får säkerligen ingen tid förrän nästa vecka isf :/

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Gudinnan skrev 2013-03-19 19:45:53 följande:
    Skönt att vi började redan i söndags så jag har fått i mig lite och nu ikväll och imorgon så vi kan se om det blir ett + här med

Dom fertila flytningarna kan börja ngn dag innan ÄL. SÅ passa på! Det är ju bara att köra hårt nu!
    babylängtan20 skrev 2013-03-19 18:00:47 följande:
    bim har jag ingen aning  typ 14e mars tror jag .. enligt kalender men enligt menscykeln redan 9e nej det har jag inte men jag har ju fått blankt på de andra innan :)
    blöder gör jag inte längre men har bruna flytningar ska te ett till imon hoppas hoppas det visar + imon med :)

Väntar på en bilduppdatering imorgon.. Men hoppas och tror nog. Vågar inte säga G ordet riktigt ännu,
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-03-20 17:27:27 följande:
    ja jag vet faktiskt inte :p

svagt positivt idag med hmm..

såhär såg det ut idag jämfört med igår

Negativt. Använder samma dom blir så. Hoppas på pos imorgonbitti..
  • MissKaos
    görabebis skrev 2013-03-20 19:15:52 följande:
    Jag hade ju äl i lördags. Idag har jag känt lite dov mensvärk/pirr/kylig känsla långt långt ner i magen. Nu när jag kom hem från jobbet så hade jag blodiga flytningar.
    Jag är bara på äl+4 så skulle jag va gravid så är det väl för tidigt för några symtom.
    Är det min kropp som börjat lura mig på detta sett tro :( mens ska jag inte ha förrän 30 mars!

Det kan ju vara lite vad som helst. Nidblödning, en mellanblödning utan orsak. Blödning efter mkt sex (friktion) eller vad som helst eg. Lite slemhinna till som skulle ut. Hoppas på nidis.  ELLER så kan det vara sen ägglossning, det kan ju med kännas sådär.
  • MissKaos

Ok. Detta tog jag efter att ha tagit det som kommer i nästa inlägg.
    Jag har nog fått ett streck på brillorna.
  • MissKaos

Inbillade mig en skugga eller ngt på OneStep (som jag inte brukar se där)
    Kollade ett CB + (osmart såklart borde sparats på)
    Någon som ser något?
    ÄL+5 idag.
    Ska ut med kollegorna imorgon, alkohol inblandat.

• MissKaos
    Gudinnan skrev 2013-03-21 19:32:38 följande:
    Miss: Jag ser inget + alls Obestämd men det kan vara för att man inte kan se via datorn så bra.
    Är det kamera eller mobil tagen ?
    Har du digital där hemma ?  

Kolla inte på CB utan på stickan...
    Ja, jag har ett. Men det kommer jag inte göra än på länge.
    Taget med kamera.
  • MissKaos

Vinkla skärmarn, kisa etc.

• MissKaos

Eller rita dit ett streck på skärmen

Sitter och deppar lite. Idag har seedningsloppet här i gbg gått. För gbgvarvet alltså. Jag är anmäld men kommer inte kunna springa. Blev h eller i ngen seedning idag. Hade planerat att sätta PB på milen idag och på halvmaran på varvet. Det är skit med skador!
    I övrigt har micron pajjat (katastrof..) och gubben har haft 38,5 sedan i fredags.
    Jag var på AW ochhade trövligt i fredags, men fick dålig samvete när jag km hem.. stackarn låg på golvet och hostade! Hoppas nu klara mig, och har medicinerat kraftigt med M&M peanuts: kom fram till att dom ser ut som medicin. STARKT medicin!

väntan på BIM är seg.
    Såg ngt på testet ovan vete fn om jag fick det på bild: och om det är streckögat som är framme eller spök. Återstår att se. BIM den 30 senast. Svårt att veta har kort luthealfas och iom hormonbeh och nu mf ändras min luthealfas. Men senast 30.

Svar på tråden Solstrålarna