Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Solstrålarna

Gudinnan skrev 2013-03-26 18:01:11 följande:

Dum av mig bim-7 gjorde ett gravtest nu på fm och det var neg men samtigt kunde jag se något men det var väl bara neg just nu halsbränn faaaan mannen köper i morgon tabletter mot halsbrännn

Fast halsbränna så tidigt? Det brukar ju bero påa tt bebisen trycker på uppåt? Hjälper inte Losec (Omeprazol) Det är ju godkänt även för gravida numera. Och iaf här, receptfritt. Guds gåva till kaffedrickarna!

Min mage har redan buffat ut. hur gick DET till?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

.

Testar kläderna jag köpte. byxa 80kr tröja 20.. dumt i know, men svårt att motstå.

Shoppat på secondhand idag. En hel påse med kläder för 180 kr!
    Detta + 3/4 dels byxor + kortärmad topp och en jeanskjol...
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Så stort tack för era grattis!

Jag är ännu i chock. Totalt! Fattar inte.

• MissKaos

Rfsu? Inte spök om det är inom tiden

babylängtan20 skrev 2013-03-26 23:14:38 följande:
    tror de är spök :(

• MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-03-27 14:16:03 följande:
    ja de är rfsu :P  åh hoppas verkligen inte :)

Fast dom röda mäter ju på rätt höfa nivåer, så med ett känsligare test borde du ju se -iaf m morgonkiss.
  • MissKaos

Drömde att jag kissade på min ELTANDBORSTE? som då sa "inte gravid"
    Snacka om knasig dröm. Undrar vad den ville säga mig? Dålig andedräkt, klissenödig samt oroad över mf? Allt på en gång kanske?

• MissKaos

Grattis BL! Äntligen!

• MissKaos

Kameran skojjar med mig och läggare ena fotot på tvären. Ignorera det och tvätthögen. 4+4 idag.
    Idag är en dag när jag känner mig "ogravid" Jobbigt, mår inte illa inte särskilt öm i brösten. Genast tror jag att det är ett mf til på g. Ruskigt. Längtar till VUL 22april
  • MissKaos

Här är det mf skräck deluxe.. Kollar på pappret varje toabesök, vågar knappt gå dit.
    Gravsymptomen har avtagit de sista dagarna och jag har haft lite ont. Inte växtvärksont, utan annat ont. Brösten ömmar inte alls på samma vis och illamåeendet sjunker undan mer och mer. Borde vara tvärt om!
    Är på 4+5 idag. Livrädd.. Börjar ju bli så gammal att tiden rinner ut, fler mf så kanske vi inte hinner få ett efterlängtat barn till. Vår produktionstid har ju varit ganska lång

• MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-04-05 02:53:20 följande:
    jag hade exakt samma nojja njut istället större chans de går fel om du nojjar hela tiden ;/

Nej som tur är påverkar inte denna nojja gravidteten. Och jag kan ju inte göra anant än oroa mig *brr* vill att det ska bli 22 april NU! Har fått tid för VUL och inskrivning direkt efter.
Svar på tråden Solstrålarna