• Anonym (Kille22år)

Vilken Prostatavibrator?

Jag tänkte köpa en prostatavibrator/prostatastimulerare men jag vet inte vilken, tips tack.

Krav:

TYST vibrator med olika steg

Lätt att rengöra

Inte för tjock (vill juh inte spricka...)

• Svar på tråden Vilken Prostatavibrator?
  • Anonym (me)

Vi har en Rude Boy och en Lelo Billy som vi växlar med! Billy är helt fantastisk...mannen hoppar nästan ur sängen!

• The Seeker
    Vågad skrev 2013-01-12 14:39:22 följande:

I form av blandad utlösning med fontänorgasmer som kvinnor får typ.....
    Oj...då måste jag låta staven sitta kvar längre nästa gång. Jag brukar sluta efter en orgasm.
    Nu blev jag nyfiken och kåt Tungan ute 
  • Anonym (Kille)

jag kan komma utan att röra snoppen när jag rider min dildo Glad blir en totalt härlig orgasm som känns mera.

• Anonym (Nyfiken)
    Vågad skrev 2013-01-12 14:39:22 följande:

I form av blandad utlösning med fontänorgasmer som kvinnor får typ.....

Det där förstår jag inte. Blandad utlösning? Som kvinnors fontänorgasmer? Men det är väl det vanliga att männen sprutar?
  • Vågad
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-13 17:53:33 följande:
    Det där förstår jag inte. Blandad utlösning? Som kvinnors fontänorgasmer? Men det är väl det vanliga att männen sprutar?

Låt oss säga så här... När jag är själv, vilket jag för tllfället är.. ... Och experimentell som jag är läger jag mig på en handduk, företrädelsevis för att inte blöta ner hela golvet.... Kanske ligger och onanerar samtidigt som jag leker med en dildo i analen. Jag kommer väldigt mycket och hårt och när jag sprutat'"klart", med sperma, så fortsätter jag med dildon så att jag kommer'åt min g-punkt...efter ett tag börjar det snart droppa en oljig genomskinlig vätska som börjar rinna mer rikligt . Den produceras i prostatan....efter ett tag får jag som kramper och det'börjar spruta i stället och det är en blandning av' vätska och urin...tror jag...Alltså ingen sperma. Ibland kommer det mer vitaktig vätska ungefär som sperma. Så kan jag hålla på tills jag inte orkar mer...typ nästan svimmar för får inte luft och får ungefär samma känsla som en kvinna som blir fistad och kommer i fontäner....nästan krystar fram sin orgasm gång efter gång.... Så är det för mig iaf.....
  • The Seeker
    Vågad skrev 2013-01-13 18:10:19 följande:

Låt oss säga så här... När jag är själv, vilket jag för tllfället är.. ... Och experimentell som jag är läger jag mig på en handduk, företrädelsevis för att inte blöta ner hela golvet.... Kanske ligger och onanerar samtidigt som jag leker med en dildo i analen. Jag kommer väldigt mycket och hårt och när jag sprutat'"klart", med sperma, så fortsätter jag med dildon så att jag kommer'åt min g-punkt...efter ett tag börjar det snart droppa en oljig genomskinlig vätska som börjar rinna mer rikligt . Den produceras i prostatan....efter ett tag får jag som kramper och det'börjar spruta i stället och det är en blandning av' vätska och urin...tror jag...Alltså ingen sperma. Ibland kommer det mer vitaktig vätska ungefär som sperma. Så kan jag hålla på tills jag inte orkar mer...typ nästan svimmar för får inte luft och får ungefär samma känsla som en kvinna som blir fistad och kommer i fontäner....nästan krystar fram sin orgasm gång efter gång.... Så är det för mig iaf.....
    Mmmmmm.....nu fick du mig att bli jävligt kåt {#emotions_dlg.djavulsk} 
    Vill hoppa ner i badkaret med min baksak.
    Synd att vibratorn låter så mycket, för min sambo är hemma.
    Får vänta till i morgon. 
  • Vågad
    Banjo Boy skrev 2013-01-13 18:16:32 följande:
    Mmmmmm.....nu fick du mig att bli jävligt kåt   Vill hoppa ner i badkaret med min baksak. Synd att vibratorn låter så mycket, för min sambo är hemma. Får vänta till i morgon. 

Så bra då Banjo Boy.....men du borde lära din sambo använda den på dig, det hade jag garanterat sett till att min hade gjort om jag haft någon, men är för tillfället singel sedan en halvår tillbaka. Men finns det någon singelkvinna som känner sig manad att höra av sig, så är ni mer än välkomna att höra av er till en pervers, men trevlig och lättsam man...
  • The Seeker

Tyvärr är hon av den mer pryda kvinnan.
    Men jag är hemligt pervers Demon 

• Vågad
    Banjo Boy skrev 2013-01-13 18:28:52 följande:
    Tyvärr är hon av den mer pryda kvinnan. Men jag är hemligt pervers  

Aahaaa....men vad tråkigt! Kanske inte så lätt att få henne på andra tankar då....
  • Anonym
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-12 22:32:27 följande:
    jag kan komma utan att röra snoppen när jag rider min dildo Glad blir en totalt härlig orgasm som känns mera.
    det måste jag lära mig !!!
Svar på tråden Vilken Prostatavibrator?