• Anonym (Kille22år)

Vilken Prostatavibrator?

Jag tänkte köpa en prostatavibrator/prostatastimulerare men jag vet inte vilken, tips tack.

Krav:

TYST vibrator med olika steg

Lätt att rengöra

Inte för tjock (vill juh inte spricka...)

• Svar på tråden Vilken Prostatavibrator?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-23 21:53:02 följande:
    Vad är bättre med dem?

då känner jag mycket bättre när jag är rätt enklare tycker jag. o så är det ju lite mer likt nå annat.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-24 20:06:51 följande:

då känner jag mycket bättre när jag är rätt enklare tycker jag. o så är det ju lite mer likt nå annat.
    Men får du inte jobba på en hel del då för att få orgam med dildo utan vibrator, eller hur mycket stimulans behövs det egentligen?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-25 06:46:40 följande:
    Men får du inte jobba på en hel del då för att få orgam med dildo utan vibrator, eller hur mycket stimulans behövs det egentligen?
    nä brukar väl ta max 5 min innan man känner att det är dags. men det kan ju vara skönt att dra ut lite på det åxå.

jag kommer lättast om jag rider den men även om jag ligger på rygg typ missonären går jättebra.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-25 13:46:02 följande:
    nä brukar väl ta max 5 min innan man känner att det är dags. men det kan ju vara skönt att dra ut lite på det åxå.

jag kommer lättast om jag rider den men även om jag ligger på rygg typ missonären går jättebra.
    Kör du själv då eller med partner?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-25 13:49:45 följande:
    Kör du själv då eller med partner?

blir själv är singel just nu
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-25 13:52:38 följande:

blir själv är singel just nu
    Hur stimulerar du prostatan bäst, långsamma eller snabba rörelser, försitkiga eller kraftfulla stötar?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-25 13:56:18 följande:
    Hur stimulerar du prostatan bäst, långsamma eller snabba rörelser, försitkiga eller kraftfulla stötar?

långsamma o mjuka rörelser brukar funka bäst. men har man hållit på o njutit länge så går det ju lite vildare till.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-25 13:58:58 följande:

långsamma o mjuka rörelser brukar funka bäst. men har man hållit på o njutit länge så går det ju lite vildare till.
    Kan du få flera orgasmer? Med eller utan utlösning? Känner du aldrig att prostatan får sig för mycket på något vis? Vad tål den? Kan den ta skada? Jag har känt min tre gånger, en gång verkade den lite mjukare och större, de andra gångerna lite mindre och hårdare,
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-25 14:01:49 följande:
    Kan du få flera orgasmer? Med eller utan utlösning? Känner du aldrig att prostatan får sig för mycket på något vis? Vad tål den? Kan den ta skada? Jag har känt min tre gånger, en gång verkade den lite mjukare och större, de andra gångerna lite mindre och hårdare,

jag kan komma flera ggr kuken slaknar lite i mellan men det är inga större problem. har aldrig märkt att prostatan mår dåligt på nå sätt. brukar göra det några ggr i veckan iaf. o har gjort det i drygt ett år nu.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-25 14:05:21 följande:

jag kan komma flera ggr kuken slaknar lite i mellan men det är inga större problem. har aldrig märkt att prostatan mår dåligt på nå sätt. brukar göra det några ggr i veckan iaf. o har gjort det i drygt ett år nu.

Jag frågar mycket nu, men det är bra att att höra lite synpunkter från erfarna innan jag bestämmer mig om jag ska testa eller inte.
    Har du gjort det också när du varit i par? Hur tror du att det skulle funka om du hade en sexuell relation? Hur gammal är du?
Svar på tråden Vilken Prostatavibrator?