• Anonym (Kille22år)

Vilken Prostatavibrator?

Jag tänkte köpa en prostatavibrator/prostatastimulerare men jag vet inte vilken, tips tack.

Krav:

TYST vibrator med olika steg

Lätt att rengöra

Inte för tjock (vill juh inte spricka...)

• Svar på tråden Vilken Prostatavibrator?
  • Anonym (Kille22år)
    Anonym skrev 2013-01-09 16:26:22 följande:
    Men är det riskfritt att leka med prostatan ? Jag menar den är ju ganska viktig del av kroppen så man kanske bör ta reda på om det vekligen är så.
    Det är helt riskfritt sålänge du inte stoppar upp nått som fastnar i tarmen osv.
    Tänk bara på alla som stimulerat sina prostator i flera år.

Sen ska man juh alltid vara försiktig såklart, inte för hårdhänt osv.
  • LottaLB

Min kille hade redan en Naughty Boy som han gillar otroligt mycket så jag överraskade honom med den lite större Rude Boy www.oliverocheva.se/produkt/rude-boy-svart/ i julklapp. Köpte den hos Oliver & Eva som jag måste säga var en mycket trevlig bekantskap med en fantastiskt bra kundservice. Rekommenderas!

• Anonym (Nyfiken)

Ni som använder prostatavibrator, får ni orgasm bara av det eller behövs också "yttre" stimulans?

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2013-01-09 16:26:22 följande:
    Men är det riskfritt att leka med prostatan ? Jag menar den är ju ganska viktig del av kroppen så man kanske bör ta reda på om det vekligen är så.
    Jag tror att det är bra att stimulera prostatan. Någonstans har jag läst att homosexuella män har bättre prostatahälsa än heterosexuella men jag vet inte om det stämmer. Orsaken skulle vara den prostatastimulans som homosexuella får vid anala samlag. Eller med hjälpmedel. Men man ska väl vara försiktig kanske, så att det inte blir för hårt. Jag har aldrig prövat själv, men det är intressant med prostatan, alla möjligheter och problem som är förknippade med den.
  • LottaLB

Ja, jag har också läst att prostatamassage ska minska risken för prostatacancer. Känns som något alla män borde göra men få kanske vågar testa.

• Anonym (Nyfiken)
    LottaLB skrev 2013-01-11 12:44:14 följande:
    Ja, jag har också läst att prostatamassage ska minska risken för prostatacancer. Känns som något alla män borde göra men få kanske vågar testa.
    Exakt. Aldrig testat för egen del, men det är en intressant sak.
  • Vågad
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-11 12:01:00 följande:
    Ni som använder prostatavibrator, får ni orgasm bara av det eller behövs också "yttre" stimulans?

För mig behövs då ingen yttre stimulans.....Kommer som bara den hela tiden tills det svartnar för ögonen och jag nästan svimmar. Och det oavsett om jag kommit flera ggr innan vid sex eller onani...
  • Anonym (Kille22år)

Blev en Naughty-Boy.

Ska bli spännande att pröva. :D

• Anonym (Nyfiken)
    Vågad skrev 2013-01-11 18:46:45 följande:

För mig behövs då ingen yttre stimulans.....Kommer som bara den hela tiden tills det svartnar för ögonen och jag nästan svimmar. Och det oavsett om jag kommit flera ggr innan vid sex eller onani...
    Kommer du med utlösning då eller är det bara "inre" orgasmer?
  • Vågad
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-12 14:25:45 följande:
    Kommer du med utlösning då eller är det bara "inre" orgasmer?

I form av blandad utlösning med fontänorgasmer som kvinnor får typ.....
Svar på tråden Vilken Prostatavibrator?